یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

درخواست امام جمعه دیشموک از استاندار/ نامناسب بودن فضای فیزیکی مدارس دیشموک

به گزارش کرونا از دیشموک، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در جمع مردم و مسوولان استانی در تپه نور الشهدای گمنام ضمن بیان مشکلات منطقه دیشموک از استاندار  خواستار رفع مشکلات منطقه دیشموک شد و اظهار کرد: مردم منطقه دیشموک با مشکلات زیادی از قبیل ناهموار بودن راههای روستایی نداشتن آب شرب مناسب دست

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70436
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

کرونا :

درخواست امام جمعه دیشموک از استاندار/ نامناسب بودن فضای فیزیکی مدارس دیشموک

به گزارش کرونا از دیشموک، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در جمع مردم و مسوولان استانی در تپه نور الشهدای گمنام ضمن بیان مشکلات منطقه دیشموک از استاندار  خواستار رفع مشکلات منطقه دیشموک شد و اظهار کرد: مردم منطقه دیشموک با مشکلات زیادی از قبیل ناهموار بودن راههای روستایی نداشتن آب شرب مناسب دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی در ادامه افزود: راههای ارتباطی بین بخش دیشموک و قلعه‌رئیسی، دیشموک به خوزستان و جاده دم عباس در شهر دیشموک نیازمند تدابیر لازم مسوولان است و نیازمند نگاه ویژه به منطقه است انتظار می‌رود نظارت بر کارهای اجرایی در این بخش با شدت بهتر و بیشتری انجام گیرد.

امام جمعه عنوان کرد: نیازمند خانه عالم در بسیاری از روستاهای اطراف دیشموک هستیم که فقط در یک روستا خانه عالم وجود دارد که امیدوارم احداث خانه عالم در روستاهای اطراف با توجه به حضور بنیاد علوی در دیشموک تدابیر لازم به کار گرفته شود.

راوند عنوان کرد: امیدوارم در خصوص آب شرب در رفع این مشکل نسبت به ایجاد آب پایدار در دیشموک راهکارهای لازم در جهت رفع این مشکل در دستور کار قرار بگیرد.

امام جمعه دیشموک گفت: در خصوص قطعی آب شرب در بسیاری از روستاها به مدت دو هفته بسیار نگران کننده است در صورتی که این مشکل در قطعی برق در روستاها وجود دارد که امیدوارم این مشکلات بررسی و رفع شود.

وی گفت: اجرای پمپاژ آب کشاورزی پایین دست سد بالیاب یا همان رودسمه، ایجاد آب پایدار به منطقه دیشموک از آب گندمکار، اجرای سد بالیاب راه حل مشکلات منطقه دیشموک است.

هزینه احداث راه در کهگیلویه ۱۰ برابر استان‌های کویری است
دنبال کنید

راوند گفت: مشکلات فضای فیزیکی مدارس در دیشموک بسیار نگران کننده است و این مشکل تا جایی است که در یک مدرسه بیش از ۷۰۰ نفر در حال تحصیل هستند که بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه تمام مسوولان و ادارات از حضور بنیاد علوی در دیشموک نهایت استفاده را ببرند گفت: حضور بنیاد علوی در دیشموک بسیار مفید و موثر خواهد بود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۷


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi