جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص اعتبار 200 میلیارد تومانی برای ادامه عملیات بهسازی جاده سه راه شهرکرد-شلمزار-ناغان-اردل و ایذه

نماینده مردم اردل، کوهرنگ، فارسان و کیار در مجلس گفت: با پیگیری هایی که صورت گرفته است اعتباری ۲۰۰ میلیارد تومانی برای ادامه عملیات بهسازی جاده سه راه شهرکرد-شلمزار-ناغان-اردل و ایذه اخذ و تخصیص داده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70415
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

کرونا :

تخصیص اعتبار 200 میلیارد تومانی برای ادامه عملیات بهسازی جاده سه راه شهرکرد-شلمزار-ناغان-اردل و ایذه

قدرت اله حمزه شلمزاری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: یکی از جاده های استراتژیک کشور سه راه شهرکرد-شلمزار-ناغان-اردل و ایذه و یا به تعبیری محور مواصلاتی شهرکرد به خوزستان است.

وی افزود: متاسفانه این جاده با توجه به اینکه دو بانده نبوده است همیشه دچار ترافیک سنگین بوده و البته تصادفات نیز در این محور بسیار زیاد است که هم منجر به فوت و هم اینکه مصدوم شدن هموطنانمان می شود؛ لذا از ابتدای شروع به کار مجلس یازدهم پیگیری های از سوی مجمع نمایندگان در راستای تامین بودجه برای دو بانده کردن این محور صورت پذیرفت.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: خوشبختانه پس از تلاش های مداوم در طول این چند وقت اخیر موفق به اخذ ماده ۵۶ و تامین بودجه جاده از طرف بانک ها شده ایم.

نماینده مردم اردل، کوهرنگ، فارسان و کیار در مجلس گفت: اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برای ادامه عملیات بهسازی این جاده تخصیص یافت که انشاالله فروردین سال جدید شاهد بهسازی این جاده خواهیم بود تا توانسته باشیم خدمتی به مردم منطقه ارائه کرده باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi