جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای عدالت در سطوح ورزشی نقشی بالاتر از مادیات دارد

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با بیان اینکه از حوزه ورزش و جوانان به عنوان یک اولویت مهم حمایت خواهم کرد، تصریح کرد: با برنامه راهبردی درهمه حوزه های ورزش و جوانان و نگاه به سراسر استان و توزیع متعادل امکانات و فضاهای ورزشی نیز می‌بایست انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70403
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

اجرای عدالت در سطوح ورزشی نقشی بالاتر از مادیات دارد

 به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، محمد آشوری در دیدار با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، افزود: ترویج ورزش در میان مردم استان و برنامه ریزی برای ارتقای سلامت جامعه نیزیکی از موارد مهمی است که در این مسیر باید دنبال شود.

نماینده مردم  بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باتوجه به اهمیت راهبردی توسعه ورزش و تاثیرات آن بر سلامت و توسعه پایداردر استان و همچنین در راستای ثبات و پایداری جایگاه ورزش، ضروری است با برنامه ریزی دقیق سالانه و بلندمدت با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، نسبت به اجرای اولویت‌های راهبردی در حوزه ورزش و جوانان در استان اقدام کنید.

آشوری با بیان اینکه از حوزه ورزش و جوانان به عنوان یک اولویت مهم حمایت خواهم کرد، تصریح کرد: با برنامه راهبردی درهمه حوزه های ورزش و جوانان و نگاه به سراسر استان و توزیع متعادل امکانات و فضاهای ورزشی نیز می‌بایست انجام شود.

وی با اشاره به اینکه  اجرای عدالت در سطوح ورزشی نقشی بالاتر از مادیات و فراتر از دیگر امکانات را دارد، یادآورشد: بهترین و والاترین ایجاد انگیزه جهت تلاش ورزشکاران، مسئولان، مدیران و مربیان و قهرمانان برای تعالی و پیشرفت و رسیدن به حق خویش بر مبنای قابلیت و کوشش آنان است.

وی در پایان گفت: با تشکیل شورای مشورتی و راهبردی در ورزش و جوانان استان و استفاده از نقطه نظرات و ظرفیت های نخبگان علمی، قهرمانان، ملی پوشان و پیشکسوتان در این شورا استفاده شود.

همچنین مظفر مهری خادمی نسب  در این دیدار اظهار کرد: اکنون مجمع نمایندگان استان ارتباط خوب و تاثیرگذاری با حوزه ورزش و جوانان دارند و این یک فرصت بسیارخوب برای این دو بخش است.

داشبورد مدیریتی زکات در کشور تهیه شده است
دنبال کنید

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با تشکر از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، بسیار پر تلاش و تأثیر گذار هستند و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه ورزش و جوانان هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

خادمی از تعامل مناسب نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزارت ورزش و جوانان گفت و ابراز امیدواری کرد: با حمایت عملی نمایندگان مجلس در سال آینده، شاهد شکوفایی بیشتر ورزش استان در کشور باشیم.

وی بیان کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی، نگاه عدالت محورانه به همه ابعاد درحوزه قهرمانی، همگانی، توزیع امکانات و تجهیزات ورزشی و همچنین توجه به ورزش بانوان، سازمان‌های مردم نهاد و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در سراسر استان خواهیم داشت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان تصریح کرد: باتلاش مضاعف و با همکاری هیات‌های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان، باشگاه های ورزشی و مردم نجیب استان در جهت پیشبرد اهداف  ورزش و جوانان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi