چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای عملیات روکش آسفالت محوردرز و سایبان به طول ۱۰ کیلومتر

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز  در مجلس گفت: اجرای عملیات روکش آسفالت محور “درز و سایبان” به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70379
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

کرونا :

اجرای عملیات روکش آسفالت محوردرز و سایبان به طول ۱۰ کیلومتر

به گزارش خبرگزاری  خانه ملت، حسین حسین زاده در تشریح اجرای عملیات روکش آسفالت محور درز و سایبان،گفت: پروژه اجرای روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور درز و سایبان در لارستان که این شهرستان را به شرق کشور متصل می‌کند و مسیر دسترسی به ایستگاه راه‌آهن زاهدمحمود و یکی از قطب‌های کشاورزی استان است، آغاز شد.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز  در  مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان و به منظور ایمن‌سازی تردد، کاهش تصادفات جاده‌ای، بهره‌مندی بهتر مردم و کشاورزان این منطقه از راه مناسب و تسهیل در رفت و آمد اجرایی شد.

نماینده مردم جنوب فارس در مجلس شورای اسلامی در این رابطه از تلاش‌های مسئولان وزارت راه و شهرسازی به خصوص مهندس شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان قدردانی کرد.

وی همچنین عنوان کرد: جاده درز و سایبان یکی از محورهای مهم در منطقه جنوب فارس است که لازم است وزارت راه و شهرسازی اهتمام جدی نسبت به نگهداری و رفع خرابی‌های این مسیر داشته باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi