چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهدای عراق همین جوان‌هایی هستند که حاج قاسم تربیت کرد

به گزارش کرونا ، سردار ابراهیم جباری، فرمانده سپاه حفاظت ولی امر و رئیس ستاد کنگره سرداران و ۴۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ دارالشهدای تهران در حاشیه کنگره سرداران و ۴۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ تهران با اشاره به سفر اخیر قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به کشور عراق و چگونگی انتقال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70356
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

کرونا :

شهدای عراق همین جوان‌هایی هستند که حاج قاسم تربیت کرد

به گزارش کرونا ، سردار ابراهیم جباری، فرمانده سپاه حفاظت ولی امر و رئیس ستاد کنگره سرداران و ۴۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ دارالشهدای تهران در حاشیه کنگره سرداران و ۴۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ تهران با اشاره به سفر اخیر قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به کشور عراق و چگونگی انتقال تجارب ایران در زمینه خدمت‌رسانی به شهدای مدافع حرم به کشورهای منطقه از جمله عراق و سوریه، گفت: با همین ترددها و رفت و آمدها و برگزاری جلسات در این کشورها می‌‌توانیم تجارب خود را در خدمت به خانواده شهدای مدافع حرم و ایثارگران انتقال دهیم.

وی افزود: جوان‌های نازنین و مدافعان حرم با ایستادگی و استقامت مثال‌زدنی و در سایه‌سار هدایت‌های حکیمانه رهبر عزیزتر از جان ما و مجاهدت‌های مخلصانه و مؤمنانه شهید حاج قاسم سلیمانی، فرهنگ ایستادن و مقاومت را به مجاهدان کشورهای منطقه همچون عراق و سوریه آموختند و حماسه‌ای عظیم را رقم زدند. امروز جامعه هدف موسسه شهدای عراق همین شهدای حشدالشعبی و حوادث تروریستی آمریکایی‌هاست.

شهدای عراق همین جوان‌هایی هستند که حاج قاسم تربیت کرد 3

فرمانده سپاه حفاظت ولی امر خاطرنشان کرد: یکی از اهرم‌های مقاومت و ایستادگی در منطقه، تربیت همین نیروهای انقلابی و مجاهدین فی سبیل‌الله در تعدادی از کشورها بود. مجاهدت و ایستادگی در کشورهای لبنان، عراق و سوریه به سال‌های دفاع مقدس باز می‌گردد و الگو و اسوه این مجاهدان، رزمندگان غیور ما در سال‌های دوران دفاع مقدس بودند که باعث شدند در جهان اسلام این قدرت بی‌بدیل تشکیل شود و به همین دلیل دشمنان جرأت ورود به منطقه و مواجهه با ما را ندارند.

رئیس ستاد کنگره سرداران و ۴۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ دارالشهدای تهران با اشاره به برگزاری این کنگره گفت: از بین ۲۲ منطقه تهران و ۲۰ هزار شهید در تهران، ۴ هزار شهید به منطقه ۱۷ تهران تعلق دارد که این باعث افتخار مردم شهیدپرور این منطقه است که پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و امسال بیست و دومین دوره این کنگره برگزار شد و ان‌شاءالله این مسیر ادامه دارد.

*کشف محموله قاچاق میلیاردی از ۶ دستگاه خودرو در گچساران*
دنبال کنید

وی با اشاره به اهداف برگزاری این کنگره گفت: هدف از برگزاری این کنگره انتقال اندیشه و فرهنگ ایستادن، عدالت‌خواهی و مقاومت در برابر استکبار است تا نسل امروز قدر این انقلاب و اسلام را بدانند، اینکه چه زحماتی برای این انقلاب اسلامی کشیده شده است و چه خون‌های پاکی در راه انقلاب ریخته شده است لذا باید این تجارب عالم‌گیر و زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi