چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کلنگ‌زنی پروژه برق‌رسانی به دیشموک و قلعه رئیسی با حضور استاندار/ ۶۳ روستا از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمد‌زاده به منظور بازدید از شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک و همچنین کلنگ‌زنی چند طرح عمرانی به این مناطق سفر کرد. استاندار کهگیلویه و بویراحمد قبل از عزیمت به این مناطق دورافتاده و محروم در شهرستان کهگیلویه کلنگ احداث پروژه خط ۲ مداره قلعه رئیسی_ دیشموک از ایستگاه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70341
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

کرونا :

کلنگ‌زنی پروژه برق‌رسانی به دیشموک و قلعه رئیسی با حضور استاندار/ ۶۳ روستا از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمد‌زاده به منظور بازدید از شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک و همچنین کلنگ‌زنی چند طرح عمرانی به این مناطق سفر کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد قبل از عزیمت به این مناطق دورافتاده و محروم در شهرستان کهگیلویه کلنگ احداث پروژه خط ۲ مداره قلعه رئیسی_ دیشموک از ایستگاه سرپری تا کمربندی شهر قلعه رئیسی را به زمین زد.

کلنگ‌زنی پروژه برق‌رسانی به دیشموک و قلعه رئیسی با حضور استاندار/ ۶۳ روستا از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند 5

 

طول شبکه فشار متوسط این طرح ۷۹ کیلومتر، تعداد پایه‌های فشار متوسط یک هزار و ۱۰۰ اصله است و چاروسا، دیشموک و دهستان دشمن‌زیاری از این طرح برخوردار می‌شوند.

خانوارهای برخوردار از این طرح ۱۲ هزار خانوار با ۴۸ هزار نفر جمعیت است.اعتبار ۹۰ میلیارد تومانی پروژه از محل ماده ۵۶  سفر رئیس جمهور به استان دیده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین کلنگ‌زنی این طرح بیان کرد: این مناطق همواره با مشکل برق مواجه بودند و در سفر قبلی مردم گلایه‌های زیادی داشتند.

کلنگ‌زنی پروژه برق‌رسانی به دیشموک و قلعه رئیسی با حضور استاندار/ ۶۳ روستا از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند 6

 

احمدزاده عنوان کرد: این پروژه در سفر آیت‌الله رئیسی به استان دیده شد و ۱۰۰ درصد اعتبارات تخصیص داده می‌شود، خوشبختانه کارگاه تجهیز و بخشی از کارگاه آغاز شده و قرار است خردادماه به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه این مناطق نیازمند شبکه برق پایدار و مطمئن است، گفت: در آینده دو شهرستان جدید، پتروشیمی و کارخانه سیمان در این منطقه احداث می‌شود و نیازمند برق پایدار هستند که با احداث سد آبریز ایستگاه برق پایدار در نظر گرفته می‌شود.

سید علی احمدزاده در بدو ورود به شهر دیشموک با حضور در روستای درغک به مقام شامخ شهدای این منطقه ادای احترام کرد و یاد و خاطره شهدا را گرامی‌داشت.

همکاری و تعامل مردم دنا عامل اصلی موفقیت در بحران زلزله بود 
دنبال کنید

آیین کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به مجموعه روستاهای شهرستان کهگیلویه و مجموعه روستاهای فاز اول ۵ قلعه رئیسی و دیشموک دیگر پروژه‌ای بود که با حضور استاندار کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی پروژه برق‌رسانی به دیشموک و قلعه رئیسی با حضور استاندار/ ۶۳ روستا از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند 7

 

در این طرح که با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد ۶۳ روستا با ۴ هزار و ۱۵۶ خانوار و جمعیت ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفری از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با اشاره به اهمیت این پروژه گفت: ۶۳ روستا کمتر از یکسال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi