دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

گردوغبار، دست از سر خوزستان بر نمی‌دارد/ آماده‌باش دستگاه‌های مرتبط در استان

به گزارش کرونا از اهواز، اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان پیرو تشکیل توده گرد و غبار بر روی کشور عراق و تاثیر آن بر استان‌های غربی از جمله خوزستان در اوایل تا اواخر وقت روز شنبه، هشدار صادر کرد.  در این اطلاعیه از اعضای ستادپیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70332
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

گردوغبار، دست از سر خوزستان بر نمی‌دارد/ آماده‌باش دستگاه‌های مرتبط در استان

به گزارش کرونا از اهواز، اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان پیرو تشکیل توده گرد و غبار بر روی کشور عراق و تاثیر آن بر استان‌های غربی از جمله خوزستان در اوایل تا اواخر وقت روز شنبه، هشدار صادر کرد.

 در این اطلاعیه از اعضای ستادپیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط خواسته شده نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم جهت پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث احتمالی اقدام نمایند.

تداوم آماده باش و برقراری کشیک شبانه روزی، حضور در محل فعالیت طی مدت مذکور، ارایه توصیه‌های ایمنی و اطلاع رسانی توصیه‌های ایمنی و بهداشتی به عموم بویژه بیماران،کودکان و سالمندان، همچنین آماده باش مراکز امدادی و درمانی جهت خدمات رسانی بموقع از جمله مواردی است که دستگاه‌های باید بر رعایت آن کوشا باشند.

اسنداد جاده‌ها با دید افقی حداقلی و رصد و پایش مستمر میزان آلاینده‌ها و اتخاذ تدابیر لازم دراین خصوص، ابلاغ جهت مدیریت نمودن سوخت مصرفی شرکت ها و کارخانجات صنعتی، ارتباط مستمر با اداره کل مدیریت بحران استان و اعلام هرنوع حادثه احتمالی و اتخاذ سایر تدابیر مورد نیاز جهت پیشگیری از وقوع هر نوع حادثه احتمالی از دیگر موارد ابلاغ شده در هشدار مذکور می باشد.

به گزارش کرونا ، پیش‌بینی وقوع گردوغبار در کشور عراق و تاثیر آن بر مناطق غرب، شمال غرب و سپس مناطق جنوب، جنوب غرب و تا حدودی مرکزی استان و کاهش دید افقی و کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده های گرد و خاک، نهادهای مرتبط با امر مدیریت بحران را در ساعات پیش‌رو برای مقابله با این پدیده در روز شنبه به حالت آماده باش در آورده است.

معاون عمرانی: یک میلیون ۵۲۰ هزار نفر گردشگر در کهگیلویه وبویراحمد اسکان داده شد
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi