جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کاشت ۳۰۰ اصله نهال توسط هیات کوهنوردی بویراحمد در پارک جنگلی یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، هیات کوهنوردی شهرستان بویراحمد به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اقدام به کاشت ۳۰۰ اصله نهال در منطقه پارک جنگلی یاسوج کردند. زریر حسین‌زاده رئیس هیات کوهنوردی در همین خصوص گفت: با شروع هفته درختکاری در کشور هیات کوهنوردی شهرستان بویراحمد همانند سنوات گذشته با همکاری اداره منابع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70299
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

کرونا :

کاشت ۳۰۰ اصله نهال توسط هیات کوهنوردی بویراحمد در پارک  جنگلی یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، هیات کوهنوردی شهرستان بویراحمد به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اقدام به کاشت ۳۰۰ اصله نهال در منطقه پارک جنگلی یاسوج کردند.

زریر حسین‌زاده رئیس هیات کوهنوردی در همین خصوص گفت: با شروع هفته درختکاری در کشور هیات کوهنوردی شهرستان بویراحمد همانند سنوات گذشته با همکاری اداره منابع طبیعی استان و مشارکت فرمانداری شهرستان، شورای اسلامی شهر یاسوج، اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد‌، مدرسه تربیت و با حضور عظیم و گسترده مدیران باشگاه‌ها ، پیشکسوتان کوهنوردی، مربیان و کوهنوردان شهرستان در منطقه پارک جنگلی یاسوج تعداد ۳۰۰ اصله نهال غرس کردند.

وی بیان کرد: همچنین کوهنوردان اقدام به کاشت بذر بلوط و ارژن در ارتفاعات قله دوریو کردند تا با این کار به ترویج فرهنگ درختکاری کمک کرده باشند.

حسین‌زاده عنوان کرد: اتحاد و همبستگی در بین باشگاه‌های کوهنوردی شهرستان بویراحمد موجب شد تا در مراسمات و همایش‌های مختلف از جمله کمک و امدادرسانی به زلزله‌زدگان و مهار آتش در ارتفاعات لوداب و چیتاب به کمک مسئولان استانی بشتابند.

کاشت ۳۰۰ اصله نهال توسط هیات کوهنوردی بویراحمد در پارک جنگلی یاسوج 4

کاشت ۳۰۰ اصله نهال توسط هیات کوهنوردی بویراحمد در پارک جنگلی یاسوج 5

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi