سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت ۳ فوتی و ۷۹ مبتلای جدید به کرونا در چهارمحال و بختیاری طی شبانه‌روز گذشته

به گزارش کرونا ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی، امروز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ١٧٩ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ٣۶ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70260
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

ثبت ۳ فوتی و ۷۹ مبتلای جدید به کرونا در چهارمحال و بختیاری طی شبانه‌روز گذشته

به گزارش کرونا ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی، امروز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ١٧٩ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ٣۶ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند. 

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۶۴ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ١۵ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد. 

وی با اشاره به وضع وخیم ۱۹ بیمار کرونایی، افزود: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ٣ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به یک‌هزار و ۸۲۴ نفر رسید. 

احمدی ادامه داد: هم اکنون ١۵٣ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ١٢٢ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری‌شان هستند. 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان و خانمیرزا در وضعیت قرمز و شهرستان‌های اردل، بن، سامان، فارسان و کیار در وضعیت نارنجی و شهرستان کوهرنگ در وضعیت زرد هستند. 

احمدی تأکید کرد: با تزریق واکسن در مقابل ویروس منحوس کرونا از سلامت خود و عزیزانمان محافظت کنیم.

انتهای پیام/۳۳۳۹/م


سی‌سخت زیباتر از همیشه+تصویر و فیلم
دنبال کنید

منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi