یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای راه اندازی کارخانه قند ممسنی/ پیگیر احداث صنایع تبدیلی در حوزه انتخابیه

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس گفت: در تلاش هستم تا اینکه صنایع تبدیلی در منطقه دشمن زیادی ممسنی احداث شود و همچنین امیدوارم که در ماه های ابتدایی سال ۱۴۰۱ کارخانه قند ممسنی هم راه اندازی شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70245
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

پیگیری برای راه اندازی کارخانه قند ممسنی/ پیگیر احداث صنایع تبدیلی در حوزه انتخابیه

مجید انصاری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: رئیس جمهوری در ماه های اخیر  به استان فارس سفری داشتند و همچنین معاون اجرایی رئیس جمهور نیز به شهرستان های ممسنی و رستم سفر داشتند.

وی افزود: مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر خود بازدیدی از کارخانه تعطیل قند ممسنی داشتند که پس از این بازدید مقرر گردید تعمیرات این کارخانه شروع شود تا انشاالله در ماههای ابتدایی سال ۱۴۰۱ فعال شود که با این اتفاق چندین نفر مشغول به کار خواهند شد.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: موضوع منطقه ویژه اقتصادی را برای منطقه ماهور که منطقه ای نفتی است پیگیر شدم و این مهم در دولت مطرح شده و البته در دستور کار نیز قرار گرفته است ضمنا شاخص های این منطقه هم معرفی شده اند که امیدوارم این اتفاق بیفتد چرا که با این کار تحول اقتصادی در حوزه انتخابیه ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس گفت: آقای استاندار هم سفری دو روزه به شهرستان های ممسنی و رستم داشتند که مصوبات خوبی در این سفر به تصویب رسید و البته برخی از آنها در راستای مصوبات رئیس جمهور بود.

انصاری عنوان کرد: در سفر استاندار مقرر گردید که در منطقه دشمن زیادی ممسنی با وجود ۱۸ هزار هکتار باغات انگور که از بزرگترین تاکستان دیم کشور است صنایع تبدیلی احداث شود و البته دو وزارتخانه جهاد و صمت مکلف شدند تا تسهیلاتی را بدون سقف ارائه دهند لذا با این کار می شود چند صد شغل ایجاد کرد./

هلال ماه شوال رؤیت شد چهارشنبه ۲۲ فروردین عید سعید فطر است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi