یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

روز بدون فوتی کرونا در خراسان‌جنوبی بعد از یک ماه

غلامرضا شریف‌زاده، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهارداشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۴ تست برای تشخیص بیماری کرونا در استان انجام شده است. وی تصریح کرد: در طی این مدت ۱۶۸ بیماری جدید مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی که از این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70236
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

کرونا :

روز بدون فوتی کرونا در خراسان‌جنوبی بعد از یک ماه

غلامرضا شریف‌زاده، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهارداشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۴ تست برای تشخیص بیماری کرونا در استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: در طی این مدت ۱۶۸ بیماری جدید مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی که از این تعداد ۸۱ نفر مربوط به بیرجند، ۱۱ مورد بشرویه، پنج مورد درمیان، شش مورد سربیشه، هفت مورد فردوس، هفت مورد طبس، ۱۹ مورد نهبندان، هفت مورد خوسف، هشت مورد قاین و شش مورد سرایان است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد ۶۳ نفر کرونا مثبت بوده و ۱۶ نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، یادآور شد: متأسفانه حال عمومی سه نفر از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان نامساعد گزارش شده است.

شریف‌زاده با اشاره به اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی جدیدی ناشی از بیماری کرونا در استان نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: با این حال مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان در همان عدد یک‌هزار و ۳۹۵ نفر ثابت باقی ماند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi