سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای حل مشکل راه های روستایی ایرانشهر

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس گفت: پیگیری هایی برای بهسازی و بازسازی راه های روستایی حوزه انتخابیه انجام گرفت که البته پیمانکاران هم قراردادهای خود را منعقد و شروع به کار کردند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70218
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

پیگیری برای حل مشکل راه های روستایی ایرانشهر

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اش گفت: تلاش های بسیاری برای حل مشکلات و موضوعات مختلف حوزه انتخابیه از جمله مبحث راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، صنعت و  نوسازی مدارس و … صورت گرفته است.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس افزود: جلسات مختلفی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی، وزیر صمت، بهداشت و درمان برای برطرف کردن مشکلات محورهای مواصلاتی، بهداشت و درمان و صنعت حوزه انتخابیه صورت پذیرفته و البته اقدامات مهمی نیز انجام گرفته است.

وی بیان کرد: مشکلاتی در توزیع نان در نانوایی بوجود آمده بود که این نیز به دلیل محدودیت در سهمیه آرد و همچنین حمل و نقل بود و با پیگری های صورت گرفته این موضوع حل شد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در بحث راه های روستایی اقداماتی صورت گرفته و قراردادها با پیمانکاران منعقد شد که در برخی مناطق عملیات اجرایی آغاز شده و در برخی نقاط نیز در حال شروع هستند.

درخشان اظهار کرد: در موضوع نوسازی مدارس هم اقداماتی انجام شده و به دنبال این هستیم تا فضای آموزشی مطلوبی در حوزه انتخابیه شکل بگیرد.

وی عنوان کرد: در حوزه بهداشت و درمان هم اقداماتی نظیر بازسازی بیمارستان های حوزه انتخابیه و احداث مراکز جامع سلامت انجام شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi