دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای فعال شدن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل شهرک صنعتی سیاهکل

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: تلاش های مداومی برای فعال شدن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل شهرک صنعتی سیاهکل صورت گرفته که امیدوارم این اتفاق بیفتد تا زمینه اشتغازایی فراهم شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70185
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

پیگیری برای فعال شدن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل شهرک صنعتی سیاهکل

رسول فرخی میکال در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: تلاش های بسیاری برای حل مشکلات و موضوعات مختلف حوزه انتخابیه از جمله بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، کشاورزی و … صورت گرفته است.

وی افزود: شهرک صنعتی شهرستان سیاهکل دارای ۹۰ واحد تولیدی بوده است که به دلیل مشکلات اقتصادی حدود ۴۵ واحد آن تعطیل شده است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در همین راستا تذکری به وزیر صمت داده ام تا مشکلات شهرک صنعتی مرتفع شوند که غالبا تملک بانک یا سرمایه در گردش غیرفعال شده اند.

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس گفت: حل موضوع شهرک صنعتی سیاهکل چندین بار از طریق وزیر صمت پیگیری شده که انتظار می رود در اسرع وقت اقدام لازم را مبذول نماید تا زمینه اشتغالزایی حوزه انتخابیه فراهم شود.

فرخی میکال تاکید کرد: با فعال شدن واحد تعطیل شده شهرک صنعتی چندصد نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد که امیدوارم این اتفاق بیفتد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi