پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

روستای ده‌ لولو شهر گردشگری در منطقه کوهپایه شود

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به استاندار کرمان خواستار ارتقاء روستای ده لولو مرکز روستاهای منطقه به عنوان شهر گردشگری در منطقه کوهپایه شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70167
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

کرونا :

روستای ده‌ لولو شهر گردشگری در منطقه کوهپایه شود

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت،محمدرضاپورابراهیمی در تشریح نامه‌ای به استاندار کرمان،گفت: پیرو مذاکرات متعدد انجام شده با جنابعالی و نیز با فرماندار کرمان، منطقه کوهپایه به مرکزیت ده لولو در فاصله ۳۵ کیلومتری واقع در شمال شرق شهر کرمان  با ۱۷پارچه روستا و آبادی ۸ دهیاری و ۱۱روستای دارای شورای اسلامی با جمعیتی قریب به بیست هزار نفر می باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در  مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این منطقه در ایام تعطیل بعنوان یکی از مناطق خوش آب و هوا و هدف گردشگری محسوب می شود و روزانه شاهد حضور جمع کثیری از شهروندان جهت تفریح و گزراندن اوقات فراغت در این منطقه هستیم.

پورابراهیمی افزود: بر این اساس به دلیل عدم وجود امکانات کافی و نبود یک سیستم مدیریتی واحد متاسفانه شاهد مشکلات عدیده ای از جمله مشکلات زیست محیطی، تصرف اراضی دولتی، تغییرکاربری غیرمجاز اراضی و ساخت و سازهای غیرمجاز و خلاف ضوابط طرح هادی هستیم.

وی بیان کرده است: این در حالیست که چنانچه به لحاظ تقسیماتی تغییری در منطقه مذکور ایجاد شود و کلیه روستاها و آبادیها تحت یک مدیریت واحد قرار گیرند دیگر شاهد مشکلات یاد شده نخواهیم بود و زمینه توسعه آن بعنوان یک منطقه ویژه گردشگری فراهم خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس یادآورشد : لذا با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در این منطقه و نیز تقاضاهای متعدد اکثریت شورای های اسلامی این منطقه و نیز فراهم بودن استعدادها و ظرفیتهای لازم جهت ارتقای منطقه یاد شده خواهشمند است دستور فرمایید ترتیبی اتخاذ گردد تا روستای ده لولو مرکز روستاهای منطقه به عنوان  شهر گردشگری در منطقه کوهپایه مطرح گردد./

مشوق های لازم در جهت تامین مسکن محرومان پیاده سازی شود
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi