شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

در روز پاسدار؛مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

به گزارش کرونا از یاسوج، جمعی از اعضای هیات اندیشه‌ورز استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار از مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل کردند.  رئیس هیات اندیشه‌ورز  با تبریک ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار گفت: مسئول سازمان بسیج رسانه استان نیرویی مومن و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70140
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

کرونا :

در روز پاسدار؛مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

به گزارش کرونا از یاسوج، جمعی از اعضای هیات اندیشه‌ورز استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار از مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل کردند.

 رئیس هیات اندیشه‌ورز  با تبریک ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار گفت: مسئول سازمان بسیج رسانه استان نیرویی مومن و انقلابی است که با روحیه جهادی اقدامات بسیار خوبی برای حوزه رسانه انجام داده است.
سید ولی موسوی بیان کرد: هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه برنامه‌های خوبی در سال آینده تدارک دیده است، ضمن اینکه کمیته‌های تخصصی در این زمینه تشکیل و فضای جدیدی برای رسانه‌های استان رقم زده  خواهد شد.

موسوی افزود: هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه فارغ ازمسائل سلیقه ای و نگرشها از حضور همه فعالان ودلسوزان عرصه رسانه استان برای رفع کاستی ها و تقویت و توسعه رسانه های استان که منجر به بهبود مسیر رشد و توسعه استان خواهد شد استقبال خواهد کرد.

سرگرد فخرالدین رضایی مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: پاسداران واقعی کسانی هستند که در هر لباس و جایگاهی در حال خدمت به کشور هستند.

وی با اشاره به زحمات شبانه‌روزی اصحاب رسانه گفت: رسانه‌ها زحمات زیادی را متحمل می‌شوند اما گاهی زحمات و تلاش‌های آنها دیده نمی‌شود.

رضایی بیان کرد: امیدواریم در سال آینده بتوانیم گام‌های خوبی برای بهبود معیشت خبرنگاران استان برداریم و اتفاقات خوبی برای رسانه‌های استان رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ سال متفاوتی برای اصحاب رسانه استان خواهد بود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi