چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آسفالت بیش از ۳ میلیون متر مربع از معابر روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

غلامرضا امیدوار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: افزون بر ۷۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد معابر ۲۷۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان آسفالت شده است. معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای تامین قیر رایگان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70134
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

کرونا :

آسفالت بیش از ۳ میلیون متر مربع از معابر روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

غلامرضا امیدوار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: افزون بر ۷۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد معابر ۲۷۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان آسفالت شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای تامین قیر رایگان آسفالت معابر روستایی ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده، تصریح کرد: معابر ۱۰۰ تا ۱۵۰ روستا در مناطق مختلف استان با این میزان قیر رایگان آسفالت شد.

امیدوار عنوان کرد: تاکنون آسفالت بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع از معابر روستایی کهگیلویه و بویراحمد با قیر رایگان انجام شده است و افزون بر ۷۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که تاکنون در ۵۲ درصد از آنها طرح هادی اجرا شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این تعداد طرح هادی برای توسعه زیرساخت‌های رفاهی نظیر سنگفرش، جدول کشی، فضای سبز و سایر فعالیت های عمرانی تغییر سیمای روستاهای کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.

امیدوار بیان کرد: طرح‌ هادی روستایی برای ساماندهی و اصلاح بافت موجود، نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف از جمله مسکونی، تولیدی، تجاری و کشاورزی، ساماندهی تاسیسات، تجهیزات عمومی روستایی اجرا می‌شود.

وی افزود: بیش از ۱۸۴ میلیارد ریال امسال برای اجرای طرح هادی روستاهای گچساران اختصاص یافت که از این میزان ۸۷ میلیارد ریال جذب شده است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi