دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص اعتبار جهت تعمیر و تجهیز خانه معلم، درمانگاه فرهنگیان و راه اندازی تالار معلم سلماس

نماینده مردم سلماس در مجلس در دیدار با وزیر آموزش و پرورش خواستار تخصیص اعتبار جهت تعمیر و تجهیز خانه معلم، درمانگاه فرهنگیان و راه اندازی تالار معلم برای حوزه انتخابیه خود شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70092
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

تخصیص اعتبار جهت تعمیر و تجهیز خانه معلم، درمانگاه فرهنگیان و راه اندازی تالار معلم سلماس

یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در خصوص دیدار با یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: در این دیدار مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش حوزه انتخابیه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد:  موارد مطروحه در این نشست؛ بحث ساخت ‌و احداث ۶ باب آموزشگاه در سطح شهرستان سلماس(دو باب ابتدایی، دو باب متوسطه اول و دو باب متوسطه دوم)، ساخت آموزشگاه با تیپ ۶۰ متری در بخش کم برخوردار کوهسار و تخصیص اعتبار جهت تعمیر و تجهیز خانه معلم، درمانگاه فرهنگیان و راه اندازی تالار معلم بود.

وی افزود: همچنین تخصیص اعتبار مناسب برای جذب دانش آموزان بی بضاعت بازمانده از تحصیل، درخواست راه اندازی هنرستان کشاورزی در شهرستان سلماس و پیگیری تخصیص ۲/۵ میلیاد تومان جهت تجهیزات مدارس درقالب نوسازی از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم سلماس در مجلس خاطرنشان کرد: در انتهای این نشست وزیر آموزش و پرورش نیز در جهت حل موضوعات مطروحه دستورات لازم را صادر نمود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi