چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۶هزار خادمیار مهدوی مسجد جمکران در نیمه شعبان خدمت رسانی می کنند

مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران گفت: امسال ۶ هزار خادم افتخاری و خادم‌یار در نیمه شعبان، در خدمت زائران مسجد جمکران خواهند بود. به گزارش کرونا، امیرمسلم کاشانی‌زاده، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد اظهار کرد: مجموعه خادمان حاضر در مسجد برای ایام نیمه شعبان امسال بالغ بر ۶ هزار نفر خواهند بود که بسیاری از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70059
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

کرونا :

۶هزار خادمیار مهدوی مسجد جمکران در نیمه شعبان خدمت رسانی می کنند

مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران گفت: امسال ۶ هزار خادم افتخاری و خادم‌یار در نیمه شعبان، در خدمت زائران مسجد جمکران خواهند بود.

به گزارش کرونا، امیرمسلم کاشانی‌زاده، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد اظهار کرد: مجموعه خادمان حاضر در مسجد برای ایام نیمه شعبان امسال بالغ بر ۶ هزار نفر خواهند بود که بسیاری از آنها از قم و شهرستان‌های مختلف برای این کار داوطلب شده‌اند.

وی افزود: فراخوان برای جذب خادم‌یاران ویژه نیمه شعبان از آذرماه امسال اعلام شد و پس از آن ۳۵۰۰ نفر در این سامانه ثبت نام کردند که ۱۹۰۰ نفر مرد و ۱۶۰۰ زن بودند.

مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه یک سوم از این افراد قمی هستند گفت: همچنین ۵۵۰ نفر از داوطلبان، قبلاً سابقه خادم‌یاری در مسجد جمکران را داشته‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام نیاز واحدهای مختلف مسجد، افراد ثبت نام شده فراخوان خواهند شد و پس از مدارک و تشکیل پرونده و گزینش، از آنها دعوت به همکاری می‌شود تا در حوزه‌های مختلف مثل خدمات‌رسانی عمومی و تخصصی بر اساس دانش و توانمندی‌هایی که دارند بکار گرفته شوند.

کاشانی‌زاده با بیان اینکه حضور خادم‌یاران در جمکران به صورت شبانه‌روزی خواهد بود گفت: به همین دلیل خدمات اسکان و پذیرایی برای آنها در نظر گرفته شده است.

مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران افزود: طی دو سال اخیر به ویژه در ایام نیمه شعبان و نوروز، به خاطر شیوع کرونا محدودیت‌های فراوانی داشتیم و برنامه‌های با شکوه قبل در جمکران برگزار نشد ولی امسال بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته شاهد حضور پرشور زائران و به تبع آن خدام خواهیم بود.

وی تصریح کرد: قرار است با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و بر اساس پروتکل‌های بهداشتی، میزبانی شایسته‌ای از زائران داشته باشیم و فراخوان جذب خادم یاران نیز به همین دلیل از آذرماه امسال و از طریق سایت و صفحات اختصاصی مسجد جمکران در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفت.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi