دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

توزیع هشت هزارو ۸۲۰ تن آرد بین عشایرکهگیلویه و بویراحمد

حمید پوردیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: آرد یکی از نیازهای ضروری و اولیه عشایر است و توزیع عادلانه این کالا باید در دستور کار قرار گیرد. وی بیان کرد: ماهانه ۷۳۵ تن آرد بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود و این میزان سهمیه آرد اختصاص یافته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70041
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

کرونا :

توزیع هشت هزارو ۸۲۰ تن آرد بین عشایرکهگیلویه و بویراحمد

حمید پوردیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: آرد یکی از نیازهای ضروری و اولیه عشایر است و توزیع عادلانه این کالا باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: ماهانه ۷۳۵ تن آرد بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود و این میزان سهمیه آرد اختصاص یافته به عشایر کهگیلویه وبویراحمد کافی نیست و باید افزایش یابد.

مدیرعامل اتحادیه تعاون عشایری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه امسال ۱۱ هزار تن جو و ۱۰ هزار تن کنسانتره بین عشایر مناطق مختلف استان توزیع شد، تصریح کرد: به دلیل خشکسالی و کاهش علوفه در استان این طرح در راستای ساماندهی دام عشایر و جلوگیری از حذف دام مولد و ایجاد انگیزه برای نگهداری دام توسط عشایر انجام شد.

پوردیان عنوان کرد: این میزان نهاد دامی بین ۱۰ هزار خانوار عشایری کهگیلویه وبویراحمد توزیع شده است.

 وی گفت: در سالجاری ۸ هزار و ۸۲۰ تن آرد یارانه ای با قیمت مصوب بین عشایر استان توزیع شده است.

مدیرعامل اتحادیه تعاون عشایری کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: ۱۰ شرکت تعاونی عشایری در مناطق عشایری استان به این قشر زحمتکش کش خدمات ارایه می دهند.

 وی تصریح کرد: امسال سازمان امور عشایر برای تامین نهاده‌های دامی گام‌های زیادی را برداشته و سعی کرده است مشکلات این قشر زحمتکش را به حداقل برساند.

انتهای‌ پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi