جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم خواستار رسیدگی به پرونده عاملان وضع موجودند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از گلایه‌های مردم لزوم عدالت محوری در جامعه است، گفت: تبعیض در پرداخت و استفاده از امکانات کشور از مهم‌ترین موضوعاتی است که مردم نسبت به آن گلایه‌مند هستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69993
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

مردم خواستار رسیدگی به پرونده عاملان وضع موجودند

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در جمع نمازگزاران مسجد المهدی زمین شهری با بیان اینکه یکی از گلایه‌های مردم لزوم عدالت محوری در جامعه است، اظهار داشت: تبعیض در پرداخت و استفاده از امکانات کشور از مهم‌ترین موضوعاتی است که مردم نسبت به آن گلایه‌مند هستند.

 نماینده مردم همدان و فامنین در  مجلس شورای اسلامی افزود: مردم معتقد هستند اگر در کشور پول و سرمایه هست، برای همه است و اگر هم بودجه و سرمایه‌ای وجود ندارد، شرایط همه مردم باید در برابر آن یکنواخت باشد و لذا همه باید به طور یکنواخت از امکانات کشور و بیت المال استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه بیت‌المال متعلق به همه ملت است، گفت: همان طور که در سیره امیرالمومنین (ع) نقل شده است، همه مردم جامعه باید از بیت‌المال بهره‌مند شوند و نباید به نحوی باشد که سرمایه کشور به جیب عده‌ای خاص برود.

وی با تاکید بر اینکه برای تحقق عدالت در جامعه همه قوا باید پایه کار باشند، مطرح کرد: مجلس، دولت و قوه قضائیه هر یک نسبت به وظایف خود باید با تمام وجود در این مسیر حضوری جدی داشته باشند.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه برخورد عادلانه حقوقی با همه گروه‌ها و اجرای عادلانه احکام الهی، انتظار به حق مردم است، گفت: مردم نسبت به عاملان وضع موجود گلایه دارند و منتظر رسیدگی به پرونده متخلفین به وجود آورنده وضعیت امروز کشور هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از گلایه‌های مردم لزوم عدالت محوری در جامعه است، یادآورشد: تبعیض در پرداخت و استفاده از امکانات کشور از مهم‌ترین موضوعاتی است که مردم نسبت به آن گلایه‌مند هستند./

پایتخت کشاورزی ایران به یک قطب اقتصادی در سطح ملی و جهانی تبدیل می‌شود
دنبال کنید

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi