شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اردوگاه دانش آموزی شهید چمران بجنورد ظرفیتی ملی است

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس،گفت: اردوگاه دانش آموزی شهید چمران بجنورد یک ظرفیت ملی در خراسان شمالی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69984
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

اردوگاه دانش آموزی شهید چمران بجنورد ظرفیتی ملی است

 به گزارش خبرگزاری  خانه ملت ،محمد وحیدی در آیین افتتاح پروژه پژوهش‌سرای پیشرفت و توسعه شهر بجنورد، با اشاره به اینکه اداره کل نوسازی مدارس استان در اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اقدامات قابل قبولی انجام داده است، اظهار کرد: آموزش و پرورش پیشرانِ توسعه و آبادانی کشور است.

 نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدالت آموزشی اهمیت بسیار زیادی دارد، تصریح کرد: مبنای کار در آموزش و پرورش، تربیت نسل آینده است که اهمیت بسیاری دارد و اهمیت آن از این جهت است که تربیت درست نسل آینده می تواند تاثیر بسزایی در توسعه و آبادانی کشور داشته باشد.

وحیدی با تاکید بر اینکه اگر نسل آینده به درستی تربیت شود، هیچ دشمنی توان مقابله با کشور را ندارد ادامه داد: پروژه پژوهش‌سرای دانش آموزی پیشرفت و توسعه شهر بجنورد یک ظرفیت ملی است و در موقعیت جغرافیایی ممتاز نیز قرار گرفته که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت به خوبی در استان استفاده کنیم.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اردوگاه دانش آموزی، بخشی از قطعات یک پازل تربیتی است، تاکید کرد: اردوگاه شهید چمران با ۲ نگاه آموزشی و پژوهشی فعالیت خواهد کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi