چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آثار باستانی و میراث فرهنگی خراسان شمالی حلقه‌های بین تمدن‌های شمال و جنوب است

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس گفت: خراسان شمالی به لحاظ آثار باستانی و میراث فرهنگی یکی از حلقه های ما بین تمدن های شمال و جنوب است و قرار گرفتن در مسیر کریدور شرق و غرب و شمال و جنوب از مزیت های این استان است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69948
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

آثار باستانی و میراث فرهنگی خراسان شمالی حلقه‌های بین تمدن‌های شمال و جنوب است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱  مجلس شورای اسلامی در افتتاح فاز اول پروژه مجتمع خدماتی _ رفاهی بین راهی چمن بید (امیری)، گفت: زمانیکه جاده‌ای در شاه راه‌های اصلی استان احداث می شود دو هدف بیشتر ندارد، اول ارائه خدمات مطلوب به مسافرین و زائرین و دوم اشتغال و یا ایجاد کسب درآمد برای ساکنین آن منطقه است.

محمد وحیدی

 

 محمد وحیدی با اشاره مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ عنوان کرد: در بودجه سال آینده مبلغ دو هزار میلیارد بابت مشاغل زود بازده با درصد پائین برای استان در نظر گرفته شده است، از آنجائیکه استان خراسان شمالی در موقعیت خوبی قرار گرفته است و می تواند با توجه به موقعیتی که دارد ظرفیت های خوبی را برای گردشگری و اشتغال زایی ایجاد کند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی ادامه افزود: یکی از ویژگی های ممتاز استان خراسان شمالی آن است که بین تمدن شمال که از آسیای میانه آغاز می شود تا قفقاز و تمدن جنوب که بخشی در کشور عزیزمان در سیستان و بلوچستان قرار گرفته است، حلقه گمشده بین تمدن شما و جنوب است.

محمد وحیدی

 

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد : خراسان شمالی به لحاظ آثار باستانی و میراث فرهنگی یکی از حلقه های ما بین تمدن های شمال و جنوب است و قرار گرفتن در مسیر کریدور شرق و غرب و شمال و جنوب از مزیت های این استان است.

محمد وحیدی

وحیدی در پایان ضمن اشاره به اهمیت موقعیت روستای چمن بید گفت : روستای چمن بید باتوجه به اینکه در موقعیت خوبی قرار گرفته است و در غرب استان به عنوان دروازه ورودی و خروجی استان می باشد، می تواند خدمات قابل قبولی را به مسافرین ارائه بدهد و از آنجائیکه در حال حاضر شغل دامداری اوضاع خوبی ندارد، در صورت همت مردم و مسئولین جایگزین خوبی برای بهبود اوضاع اقتصادی مردم منطقه است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi