پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدمت صادقانه به مردم در اولویت کاری مسئولان کشور قرار گیرد

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس در نخستین اجلاس مجمع بسیجیان دارالمومنین کاشان گفت: مدیران و مسئولان کشور با عملکرد صحیح، تصمیمات مناسب و خدمت صادقانه به مردم، امید و نشاط را در جامعه به وجود بیاورند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69942
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

کرونا :

خدمت صادقانه به مردم در اولویت کاری مسئولان کشور قرار گیرد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، رحمت اله فیروزی پوربادی نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر و عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نخستین اجلاس مجمع بسیجیان دارالمومنین کاشان در کانون جوانه های کاشان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در زمانی که جامعه در اوج جهالت و خرافه به سرمی برد، پیامبر اکرم (ص) با ابلاغ رسالت الهی مسئولیت هدایت و عقلانیت جامعه را عهده دار شد.

وی با بیان اینکه جامعه کنونی نیازمند مقاومت و ایستادگی پیامبراکرم (ص) در برابر ظالمان و زور گویان است، افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی ایران با هزاران سایت خبری با ترویج فرهنگ غرب ، بی حجابی و تجمل گرایی، سبک زندگی و فرهنگ مردم را مورد هدف قرار داده اند .

این نماینده مجلس در دوره یازدهم، ارزش دادن به نگهداری سگ و گربه را نشأت گرفته از فرهنگ غرب دانست و گفت: فضای تهمت، غیبت، دروغ و تخریب در جامعه کنونی نشانه تاثیرپذیری از فرهنگ غرب است.

فیروزی پور با بیان اینکه امروز صدها شبکه بیگانه با وارونه جلوه دادن حقایق و تحریفات به دنبال ناکار آمدی نظام هستند، ادامه داد: دشمنان با هدف قرار دادن خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی ایران به دنبال تضعیف ارزش های دینی و فرهنگی جامعه هستند.

وی با بیان اینکه امروز با جنگ ترکیبی و شناختی روبرو هستیم، به جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در جنگ نظامی وحدت و همدلی مردم و گروه های سیاسی بیشتر می شد، ولی در جنگ شناختی و رسانه ای، دشمنان با ناکارآمدی نظام به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه می باشند.

استان مرکزی وضعیت خوبی در حوزه املاک و مسکن ندارد
دنبال کنید

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران و مسئولان کشور با عملکرد صحیح، تصمیمات مناسب و خدمت صادقانه به مردم، امید و نشاط را در جامعه به وجود بیاورند، گفت: فساد اداری و لابی گری موجب آزرده خاطر خانواده شهدا و مردم شده است.

وی، در پایان از اجلاس مجمع بسیجیان دارالمومنین کاشان به عنوان یک الگوی موفق در کشور نام برد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi