پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری ارتقای زیرساخت های حوزه سوارکاری در نیشابور

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس در نشست هم اندیشی بررسی مشکلات هیات سوارکاری شهرستان نیشابور گفت: کارهای خوبی در حوزه سوارکاری نیشابور انجام شده است ولی کافی نیست و نیاز است برای بهره برداری از این صنعت زیرساخت های این رشته را فراهم کنیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69877
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

پیگیری ارتقای زیرساخت های حوزه سوارکاری در نیشابور

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه  و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی بررسی مشکلات هیات سوارکاری شهرستان نیشابور حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این نشست، رشته سوارکاری را صنعتی مهم برشمرد و گفت: کارهای خوبی در حوزه سوارکاری نیشابور انجام شده است ولی کافی نیست و نیاز است برای بهره برداری از این صنعت زیرساخت های این رشته را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: برگزاری دوره های آموزشی، مربیگری و تقویت باشگاه های موجود جهت حرفه ای شدن این رشته در شهرستان امری ضروری است که سلامتِ جامعه را نیز تضمین می کند و بنده به عنوان عضو فراکسیون ورزش مجلس به جد پی گیر خواهم بود.

چنارانی بیان کرد: در پایان مقرر گردید با پی گیری های لازم، ضمن بهره گیری از مساعدت های فدراسیون سوارکاری از ظرفیت سرمایه گذاران جهت توسعه این ورزش استفاده گردد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi