پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اصناف و بازاریان تبریز، جزو مؤدیان خوش حساب هستند/ رشد شمال‌غرب مستلزم رشد و توسعه بازار تبریز

به گزارش کرونا از تبریز، عیسی اورج زاده در جلسه هم‌اندیشی هیأت رئیسه اتاق اصناف تبریز، اظهار کرد: رویکرد تعامل منطقی با مؤدیان و اصناف محترم از اولویت‌های اصلی اداره‌کل است و در این راستا از برگزاری جلسات هم‌اندیشی در رفع مشکلات صاحبان مشاغل استقبال می‌شود. وی، رشد و توسعه بازار تبریز را موجب رونق اقتصادی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69802
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

کرونا :

اصناف و بازاریان تبریز، جزو مؤدیان خوش حساب هستند/ رشد شمال‌غرب مستلزم رشد و توسعه بازار تبریز

به گزارش کرونا از تبریز، عیسی اورج زاده در جلسه هم‌اندیشی هیأت رئیسه اتاق اصناف تبریز، اظهار کرد: رویکرد تعامل منطقی با مؤدیان و اصناف محترم از اولویت‌های اصلی اداره‌کل است و در این راستا از برگزاری جلسات هم‌اندیشی در رفع مشکلات صاحبان مشاغل استقبال می‌شود.

وی، رشد و توسعه بازار تبریز را موجب رونق اقتصادی تبریز و شمال‌غرب کشور دانست و افزود: اصناف و بازاریان تبریز، جزو مؤدیان خوش حساب هستند و تعامل قانونی و سازنده بسیار نزدیکی بین اداره‌کل امور مالیاتی و اتاق اصناف وجود دارد.

اورج‌زاده با تاکید بر اینکه اصناف و بازاریان همواره پیشتاز انجام امور خیریه هستند، بیان داشت: اصناف و بازاریان تبریز همیشه در امورات خیریه و عام‌المنفعه پیشتاز و پیشقدم بوده و از ظرفیت خوبی در انجام این امورات برخوردار بوده و در مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور فعالی داشته‌اند.

سیدحبیب هاشمی، رئیس اتاق اصناف تبریز نیز در این جلسه ضمن تاکید بر همکاری و تفاهم متقابل اداره‌کل با اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، این امر در بهبود شرایط اقتصادی و رونق تولید کمک شایانی خواهد کرد و خوشبختانه همواره بین اتاق اصناف و امور مالیاتی استان، رابطه دوسویه و مثبت برقرار است.

رئیس اتاق اصناف تبریز، در این دیدار از تعامل منطقی و قانونی اداره‌کل امور مالیاتی استان با تشکل‌های صنفی و اتحادیه‌ها قدردانی کرد و افزود: این رویکرد منطقی به یقین در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان همچنین تبیین منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، موثر و سازنده خواهد بود.

بیعت با ولایت| فریم به فریم از حضور زائران کهگیلویه و بویراحمدی‌ در سالروز ارتحال امام+فیلم و عکس
دنبال کنید

انتهای پیام/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi