چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

باران و برف در راه کهگیلویه و بویراحمد / هواشناسی هشدار زرد صادر کرد

به گزارش کرونا از یاسوج، رضا کاکاوند در خصوص آخرین وضعیت جوی استان طی روزهای آینده گفت: با تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز و فردا جو غالب افزایش ابر، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از اواخر روز شنبه با ورود سامانه بارشی به جو استان علاوه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69751
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

باران و برف در راه کهگیلویه و بویراحمد / هواشناسی هشدار زرد صادر کرد

به گزارش کرونا از یاسوج، رضا کاکاوند در خصوص آخرین وضعیت جوی استان طی روزهای آینده گفت: با تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز و فردا جو غالب افزایش ابر، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از اواخر روز شنبه با ورود سامانه بارشی به جو استان علاوه بر ابرناکی در برخی نقاط بارش پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: با تقویت این سامانه طی روز یکشنبه و دوشنبه در غالب مناطق استان بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد و در مناطق سردسیری و مرتفع بارش برف و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

همچنین هواشناسی با صدور هشدار زرد برای روز یکشنبه اول اسفند، لغزندگی سطح جاده‌ها، کاهش دید افقی، اختلال در تردد محورهای کوهستانی و گردنه‌ها، آب گرفتگی معابر عمومی، مه، احتمال کولاک برف در جاده‌های کوهستانی، احتمال مسدود شدن راه‌های روستایی به سبب بارش برف و تاخیر در لغو پروازها را از مخاطرات این سامانه بارشی عنوان کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi