سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳

قول مساعد وزیر بهداشت برای تکمیل یک ماهه بیمارستان شهدای ملارد

نماینده مردم ملارد و شهریار در مجلس از روند پیگیری تکمیل بیمارستان شهدای ملارد گزارش داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69730
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

قول مساعد وزیر بهداشت برای تکمیل یک ماهه بیمارستان شهدای ملارد

حسین حق وردی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، گزارشی از عملکرد خود در مدت زمانی که نمایندگی مردم ملارد، شهریار و قدس را برعهده داشته است، ارائه کرد و گفت: تا خرداد سال ۹۹ پیشرفت فیزیکی ساختمان بیمارستان شهدای ملارد کمتر از ۷۰ درصد بود که به دلیل تعطیلی کار، تعداد کارگران مشغول کار کمتر از ۱۰ نفر بود باپیگیری ها کارگاه مجددا فعال و تعداد کارگران به ۲۵۰ نفر در روز رسید.

وی ادامه داد: در شرایطی که تکمیل این پروژه با توجه به برداشت ۲۵ میلیارد تومان از منابع شهرستانی توسط مسئولین دولت قبل و واریز آن به ساخت بیمارستان شهرستان ری در اولویت پروژه‌ های استان نبود؛ پیگیری ها جهت تسریع در ساخت و آغاز فعالیت کارگاهی و اولویت دادن به این پروژه ملی توسط دولت وقت، مجدانه انجام شد.

این نماینده مجلس با اشاره به بازدیدهای میدانی، بیان کرد: با بازدید های میدانی و برگزاری جلسات متعدد با پیمانکاران موانع و مشکلات احصا شد  در این میان جلسات متعدد با مهندس شفیعی ودکتر عدالتی ومهندس ازوجی مسئولین برنامه و مدیریت استان تهران جهت تامین و محقق نمودن منابع مالی تخصیص صورت گرفت، همچنین با رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز جلساتی برای تامین منابع انجام دادیم.

 حق وردی افزود:  پیگیری و دریافت انشعابات بخصوص انشعاب برق مجموعه که به صورت رایگان از طرف برق منطقه ای استان تهران از دیگر اقدامات بود، برای تکمیل و تجهیز بیمارستان با وزیر بهداشت نیز جلسات مستمر داشته ام. حتی با رئیس جمهور برای درخواست دستور اقدام فوری نیز نشست برگزار کرده ایم.

دبیرخانه ثبت ملی جاده چالوس تشکیل می‌شود
دنبال کنید

وی با بیان اینکه در مورد تکمیل بیمارستان ملارد دو مورد تذکر کتبی به وزیر بهداشت داده است، بیان کرد: از ابزار نظارتی از جمله تذکر شفاهی و بیان نطق نیز برای تسریع تجهیزات بیمارستان استفاده کرده ام همچنین سوال کتبی از وزیر بهداشت نیز انجام شده است وزیر بهداشت با حضور در کمیسیون بهداشت مجلس  به سوال پاسخ داد و قول مساعد جهت تکمیل یک ماهه بیمارستان را داد.

 نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس تاکید کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران قول مساعد جهت تشکیل کارگروه ویژه در بیمارستان و پیگیری میدانی جهت رفع مشکلات راداده است،  پیگیری ویژه در راستای جذب نیروهای غیر تخصصی بیمارستان از  شهروندان ساکن ملارد صورت می گیرد و همچنین با معاون اجرایی رئیس جمهور برای دستورات لازم برای تسریع در بهره برداری بیمارتسان نشست داشته ام بیمارستان با بودجه ۳۱۰ میلیارد تومان  تکمیل و به فضل الهی در اختیار مردم شهرستان ملارد قرار خواهد گرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi