پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳

رفع مشکلات اشتغال با حمایت از صنایع فارس

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه نباید با  تصمیمات نادرست سرمایه‌گذار منصرف شود،گفت: اگر در حمایت از صنایع فارس گامی برمی‌‌داریم صرفا با این دید است که بتوانیم بخشی از مشکلات اشتغال و مردم استان را حل کنیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69662
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

رفع مشکلات اشتغال با حمایت از صنایع فارس

 به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با تاکید بر ایجاد فرصت‌های اشتغال در استان فارس اظهارداشت: اگر در حمایت از صنایع فارس گامی برمی‌‌داریم صرفا با این دید است که بتوانیم بخشی از مشکلات اشتغال و مردم استان را حل کنیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر در رقابت با استان‌های دیگر بخش صنعت و تولید ما وضعیت خوبی ندارد، بخش عمده‌ای از آن ناشی از برخورد خود ما است.

وی با بیان اینکه زمانی که سرمایه‌گذار سعی می‌کند در استانی سرمایه‌گذاری کند که تسهیلات بهتری در اختیارش گذاشته، راحت‌تر با آن برخورد شود و دسترسی بهتری به مسئولین داشته باشد، افزود: استان فارس در شرایطی قرار دارد که بخشی از سرمایه‌گذاران بومی در دیگر استان‌ها یا خارج از کشور سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه نباید با تصمیمات نادرست سرمایه‌گذار منصرف شودیادآورشد: اگر در حمایت از صنایع فارس گامی برمی‌‌داریم صرفا با این دید است که بتوانیم بخشی از مشکلات اشتغال و مردم استان را حل کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi