سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

مانع‌تراشی سازمان غذا و داروی استان سمنان، مانع اصلی تولید محصولات خانگی دامغان است

نماینده دامغان در مجلس با انتقاد از سازمان غذا و داروی استان سمنان گفت: مانع‌تراشی سازمان غذا و داروی استان، مانع اصلی تولید محصولات خانگی دامغان است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69656
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

کرونا :

مانع‌تراشی سازمان غذا و داروی استان سمنان، مانع اصلی تولید محصولات خانگی دامغان است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،؛  علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در خلال بازدید از شرکت تعاونی و شیرینی سرای رابطین بهداشت دامغان، در واکنش به مانع تراشی‌های سازمان غذا و داروی استان در مسیر تولیدات خانگی، طی تماس با معاون  سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس دانشگاه پزشکی سمنان مراتب نارضایتی واحدهای متعدد تولیدی دامغان از این سازمان را انتقال و نسبت به ادامه این روند هشدار داد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این خصوص گفت:  شرکت تعاونی رابطین بهداشت دامغان در محیطی کاملا بهداشتی برای حدود بیست نفر از بانوان دامغانی در زمینه تولید شیرینی‌های خانگی ایجاد اشتغال نموده است که با وجود کیفیت محصولات و داشتن مشتری از استان‌های مختلف، به دلیل مانع‌تراشی سازمان غذا و داروی استان، هنوز سیب سلامت دریافت نکرده است.

وی افزود: بر اساس برآوردها، شهرستان دامغان ظرفیتی نزدیک به هزار شغل پایدار در حوزه تولید شیرینی‌های خانگی را دارد که در حال حاضر اصلی‌ترین مانع در این راستا، کارشکنی‌ مسئولان مربوطه و عدم واگذاری سیب سلامت است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi