جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تبدیل وضعیت ایثارگران به خصوص شهرداری ها باید عملیاتی شود

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان مازندران که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران به خصوص شهرداری ها باید عملیاتی شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69644
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

تبدیل وضعیت ایثارگران به خصوص شهرداری ها باید عملیاتی شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان مازندران که با حضور سید امیر قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  برگزار شد، گفت: دیدگاه دولت در حوزه ایثار و شهادت باید واقعه بینانه‌تر نسبت به دولت‌های گذشته باشد.

وی با اعلام اینکه تکمیل بانک اطلاعات بنیاد شهید نیاز به اطلاعات کامل دارد، افزود: بعد از ۴۰ سال هنوز مادران شهیدانی داریم که شناسایی نشدند در این جلسه مادر شهیدی حضور دارد که اجازه نمی‌دهند تابلوی به نام فرزند شهیدش جلوی کوچه‌ محل زندگی ش را نصب کنند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: در ارتباط با تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران که حق بزرگی به گردن جامعه دارند اعتبارات لازم توسط مجلس تعیین شده اما در دولت قبل به خصوص در شهرداری ها عملیاتی نشده است.

وی با اشاره به ایجاد باغ موزه دفاع مقدس در اقصی نقاط کشور، افزود: چرا در استان مازندران اعتبارات مناسبی در این زمینه اختصاص پیدا نمی‌کند، انتظار است که در سفر رئیس جمهور با تخصیص اعتبار مناسب نسبت این پروژه تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اعلام اینکه مدافع حرم در استان مازندران مظلوم هستند، ادامه داد: برخی از افرادی که در این مجموعه زخمی شدند برای دریافت خدمات از بنیاد شهید با خلا قوانین مواجه هستند.

وی در ارتباط با ساخت فیلم با موضوع ایثار و شهادت و پیشنهاد مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان است، گفت: انتظار حمایت از مجموعه بنیاد شهید کشور داریم./

لذت زندگی درروستای مارین گچساران/ماسوله جنوب به روایت تصویر
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi