یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسکن و راه مهمترین اولویت‌های توسعه بشرویه است

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس،گفت: مسکن و راه از مهمترین اولویت‌های شهرستان بشرویه است که انتظار می‌رود با جدیت دنبال شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69530
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

مسکن و راه مهمترین اولویت‌های توسعه بشرویه است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام مجید نصیرایی در نشست شورای اداری شهرستان بشرویه که با محوریت تکریم فرماندار و معارفه سرپرست فرمانداری بشرویه با حضور استاندار خراسان جنوبی در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: حوزه راه، بهداشت و درمان نیز از دغدغه‌هایی است که باید مدنظر باشد.

 نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان   در  مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ساخت مسکن ویلایی در شهرستان بشرویه، آن را از دغدغه مومنان و متدیان این شهرستان دانست و افزود: در بحث انتخاب فرماندار، مردم و گاهی نخبگان ترجیح می‌دادند که نیروی بومی استفاده شود که امید است سرپرست جدید فرمانداری در مقام عمل ثابت کند بهتر از نیروی بومی منشا اثر خواهد بود.

وی بر استفاده از ظرفیت نیروهای بشرویه تاکید کرد و ادامه داد: در بحث منابع و اعتبارات  سه سال اخیر توجه خوبی شده و امید است در این جهت هم نیروی انسانی بومی، انقلابی و جهادی به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه انتظار است از ظرفیت نیروهای حزب الهی و کارآمد شهرستان در توزیع فرصت‌ها استفاده شود، گفت: در کنار این مسئله خواسته ۴۳ ساله مردم شهرستان  با اتحاد محقق  شد بنابراین رمز همه پیشرفت‌ها و خواسته‌های دیگر نیز اتحاد است.

نصیرایی با تاکید بر اینکه حامی تصمیمات استانی هستیم، ادامه داد: در حوزه‌های شهرستانی هم در هر جا نیاز باشد، آماده همکاری خواهیم بود.

وی عنوان کرد: مهمترین شاخصه‌های افراد انقلابی تقوا، عدالت و حفظ حرمت دیگران است که امیدواریم این مهم در مسئولان نمود داشته باشد./

دستور اختصاص فوری اعتبار ۲۰ میلیاردی جهت اجرای پروژه‌های آبرسانی به روستاهای کلیبر و خداآفرین/ افتتاح کارخانه تولید مس سونگون با حضور سرپرست وزارت صمت/ کلنگ‌زنی گاوداری 10 هزار راسی کشت و صنعت پگاه در سراب
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi