پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضعف زیرساخت ‌های مخابراتی یکی از مهم ترین مشکلات سیستان وبلوچستان

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس گفت: ضعف زیرساخت‌های ارتباطی سبب شده تا مردم استان سیستان و بلوچستان نتوانند از این تکنولوژی در جهت رفع نیازهای روزانه بهره برداری کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69476
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

کرونا :

ضعف زیرساخت ‌های مخابراتی یکی از مهم ترین مشکلات سیستان وبلوچستان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالناصر درخشان، اظهار کرد: با شیوع کرونا نقش اینترنت و فضای مجازی در زندگی مردم پر رنگ تر شده اما ضعف زیرساخت‌های ارتباطی سبب شده تا مردم استان سیستان و بلوچستان نتوانند از این تکنولوژی در جهت رفع نیازهای روزانه بهره برداری کنند.

وی افزود: روستاها یکی از مناطقی هستند که به دلیل دور بودن از مناطق شهری نیاز مبرمی به اینترنت دارند تا ساکنان بتوانند برخی از کارهای روزمره شأن از جمله پرداخت قبوض، امور بانکی، ثبت نام در مؤسسات و … را با اینترنت انجام دهند.

نماینده مردم ایرانشهر، بمپور، دلگان، لاشار، فنوج، راسک سرباز و بخش‌های بنت، آهوران و آشار در مجلس ادامه داد: با وجود بیشترین فیبر هوایی در استان سیستان و بلوچستان همه روزه ارتباطات بخش عمده‌ای از شهرستان‌ها و بخش‌ها و روستاها قطع است.

وی تصریح کرد: شهرستان‌های ایرانشهر سرباز، راسک، فنوج، لاشار و روستاهای اطراف آن بخش‌های بنت، آشار، آهوران و کیشکور، دهستان ایرفشان و سایر دهستان‌ها و روستاها فاقد اینترنت پایدار و پر سرعت هستند.

درخشان با بیان این مطلب که، توسعه شبکه‌های ارتباطی روستاها نیز در دستورکار نهادهای مربوط قرار دارد، گفت: وزیر ارتباطات باید پاسخگوی مردمی باشد که برای انجام امورات در فضای مجازی بر بلندای کوه‌ها قرار گیرند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: وزیر ارتباطات تا کنون به وعده‌های خود در خصوص بهبود وضعیت اسفناک اینترنت و آنتن دهی‌تلفن های همراه عمل نکرده است./

پایان پیام

رئیس تامین اجتماعی باشت سقوط هواپیمای تهران-یاسوج را تسلیت گفت+متن پیام
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi