چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلاش کادر درمان کرمانشاه در بحران کرونا قابل تقدیر است

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه،گفت: تلاش مسوولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و کادر بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران زحمتکش و نیروهای خدماتی بیمارستان‌ها در بحران کرونا بسیار قابل تقدیر است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69470
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

تلاش کادر درمان کرمانشاه در بحران کرونا قابل تقدیر است

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت  علی رضایی در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کتابخانه مرکزی بیمارستان طالقانی کرمانشاه افزود: از انتخاب وزیر بهداشت سپاسگزارم، امیدوارم با حضور دکتر محمدی رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شاهد پیشرفت بیشتر استان در حوزه سلامت باشیم.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از دکتر مرادی که در طول خدمتشان به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خدمات بسیار ارزشمندی را در راستای ارتقا و پیشرفت حوزه سلامت استان داشتند قدردانی و سپاسگزاری می کنم.

وی ادامه داد: در شرایط بحرانی کرونا یک فضای همدلی و همراهی بسیار خوبی در حوزه سلامت استان در راستای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی وجود داشت، امیدواریم این همدلی و همراهی همچنان ادامه داشته باشد و کارهای خوبی که دکتر مرادی انجام داد، همچنان تداوم یابد.

وی افزود: در دوره کرونا با کمبود برخی تجهیزات و امکانات در بیمارستان‌ها به ویژه در شهرستان‌ها مواجه بوده و هستیم که امیدواریم با پیگیری های دکتر محمدی و همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی این چالش ها برطرف شود.

رضایی عنوان کرد: درخواست ما از وزیر بهداشت این است که اعتبار ویژه ای برای برطرف ساختن کمبودهای تجهیزاتی و امکانات بهداشتی درمانی موردنیاز استان برای ارایه خدمات بهتر به مردم این منطقه اختصاص دهند. /

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi