شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر خوش در خصوص اتصال «قلعه‌رئیسی» به محور پاتاوه-دهدشت/ ستاد اجرایی پای کار است

به گزارش کرونا از چاروسا، پس درج خبری مبنی بر تعطیلی پروژه محور قلعه رئیسی به امامزاده نورالدین(ع) و اتصال آن به پاتاوه به دهدشت که می تواند بسیاری از مشکلات مردم قلعه رئیسی و دیشموک را برطرف کند مسئولین مربوطه پاسخگوی این مشکل شدند. مدیرکل ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی(ره) با بیان اینکه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69443
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

خبر خوش در خصوص اتصال «قلعه‌رئیسی» به محور پاتاوه-دهدشت/ ستاد اجرایی پای کار است

به گزارش کرونا از چاروسا، پس درج خبری مبنی بر تعطیلی پروژه محور قلعه رئیسی به امامزاده نورالدین(ع) و اتصال آن به پاتاوه به دهدشت که می تواند بسیاری از مشکلات مردم قلعه رئیسی و دیشموک را برطرف کند مسئولین مربوطه پاسخگوی این مشکل شدند.

مدیرکل ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی(ره) با بیان اینکه پروژه اتصال محور قلعه رئیسی به امامزاده نورالدین(ع) با تعامل و همکاری این ستاد و راهداری و حمل و نقل آغاز به کار کرده عنوان کرد: پروژه با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام و راهداری و حمل و نقل استان در حال انجام است.

شایان نادری تاکید کرد: مجموعه تعهدات مالی که ستاد اجرایی فرمان امام باید تقبل می کرد را انجام داده و آماده هرگونه همکاری هم است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه باید جدیدیت بیشتری در حوزه راهداری و حمل و نقل برای پیگیری کار صورت بگیرد تصریح کرد: بعد از درج خبر با پیمانکار صحبت کردم و قول دادند به زودی فعالیت پروژه از سر گرفته شود.

جانی‌پور مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان هم در این خصوص با بیان اینکه به دلیل وضعیت بارندگی پروژه تعطیل شده یادآور شد: اتصال این محور به جاده پاتاوه- دهدشت می تواند کمک شایانی به مردم چاروسا و دیشموک کند و مجموعه راهداری و حمل و نقل هم بر این موضوع تاکید بسیاری دارد که هر چه سریع تر پروژه به پایان برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان ادامه داد: به جد موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا پروژه هر چه سریع تر فعال شود و مردم مناطق چاروسا و دیشموک و قسمتی از دشمن زیاری از آن استفاده کنند.

فارس من| افزایش دقیقه نودی قیمت اینترنت
دنبال کنید

خبر خوش در خصوص اتصال «قلعه‌رئیسی» به محور پاتاوه-دهدشت/ ستاد اجرایی پای کار است 3

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi