جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور محمدیاری در آیین تکریم و معارفه فرمانداران ماسال و رضوانشهر

نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس در آیین تکریم و معارفه فرمانداران ماسال و رضوانشهر حضور یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69305
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

حضور محمدیاری در آیین تکریم و معارفه فرمانداران ماسال و رضوانشهر

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، حسن محمدیاری نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ماسال که با حضور حسین مصطفی پور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان ، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان ماسال در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید، حضور یافت.

محمدیاری ایین تکریم

در این مراسم و طی صدور حکمی از سوی دکتر عباسی استاندار گیلان غلامرضا گیل چالانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ماسال معرفی و از زحمات حسین پور حضرت فرماندار قبلی این شهرستان تقدیر بعمل آمد.

همچنین این نماینده مجلس  در دوره یازدهم با جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات ورزشی حوزه انتخابیه با ایشان به گفتگو پرداخت.

محمدیاری ایین تکریم

وی در خصوص این دیدار گفت: در این دیدار مسائل مختلفی مطرح شد که از جمله ؛ اعتبار پروژه های عمرانی و ورزشی تالش، رفع مشکلات باشگاه چوکا تالش، جذب بودجه ملی برای پروژه های ورزشی استان گیلان و رفع مشکل روشنایی ورزشگاه پوریای ولی تالش بود.

همچنین نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رضوانشهر که با حضور حسین مصطفی پور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان ، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان رضوانشهر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید، حاضر شد.

محمدیاری ایین تکریم

در این مراسم و طی صدور حکمی از سوی دکتر عباسی استاندار گیلان  سید نادر صفوی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ماسال معرفی و از زحمات محمود قاسمی فرماندار قبلی این شهرستان تقدیر بعمل آمد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi