یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساخت فیلم شهدای شاخص استان ها از ٢٢ اسفندماه آغاز می شود/ برگزاری بیش از ٢٠ برنامه در روز شهید

مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امورایثارگران از آغاز ساخت فیلم شهدای شاخص استان ها همزمان با روز شهید در ٢٢ اسفندماه سال جاری خبر داد. به گزارش کرونا، سعید حقیقی امروز  در حاشیه نشست هم اندیشی ائمه جمعه که در سالن ترور بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان استان تهران برگزار شد در جمع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69251
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

کرونا :

ساخت فیلم شهدای شاخص استان ها از ٢٢ اسفندماه آغاز می شود/ برگزاری بیش از ٢٠ برنامه در روز شهید

مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امورایثارگران از آغاز ساخت فیلم شهدای شاخص استان ها همزمان با روز شهید در ٢٢ اسفندماه سال جاری خبر داد.

به گزارش کرونا، سعید حقیقی امروز  در حاشیه نشست هم اندیشی ائمه جمعه که در سالن ترور بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان استان تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: در اولین مرحله از اجرای این طرح ساخت پنج فیلم از شهدای شاخص استان های تهران، مازندران، همدان، گیلان و قم همزمان با روز شهید آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این فیلم ها طی یک تفاهم نامه همکاری بین بنیاد شهید و صدا و سیما ساخته می شود، ابراز امیدواری کرد ساخت اینگونه از فیلم ها نقطه عطفی برای مستندسازی زندگینامه ها و حیات طیبه شهدا باشد که مورد نیاز جامعه است که ما تا حد زیادی از این موضوع غفلت کردیم.

مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امورایثارگران بیان کرد: امسال به دستور قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ستادی برای تکریم مقام شهدا در نظر گرفته شده است.  

حقیقی با بیان اینکه بیش از ٢٠ برنامه برای روز شهید در کشور برگزار می شود، ابراز امیدواری کرد: اجرای این برنامه بتواند تاثیر معنوی و آثار وضعی خود را بر جامعه بگذرند.

وی سرکشی سراسری به خانواده شهدا و جانبازان و تقدیر از آنها، اعزام هیات هایی به نیابت از معظم له به منازل خانواده شهدا و جانبازان برای قدردانی و ابلاغ سلام آقا به آنان، برگزاری همایش روز شهید با حضور خانواده شهدا و مقامات کشوری و لشکری در تهران، تجدید میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی با حضور خانواده شهدا و مسئولان بنیاد شهید را از برنامه های روز شهید برشمرد.

حقیقی، برگزاری جشنواره کتاب، اختتامیه برنامه هایی که در طول سال انجام شده، نوای مهر با حضور دانش آموزان، وزیر آموزش پرورش و رئیس بنیاد شهید، بزرگداشت شهدای خاص را از دیگر برنامه های شاخص روز شهید عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سال جدید را نام شهدا و عطر شهدا آغاز می کنیم، گفت: امیدواریم با اجرای این برنامه  ها بتوانیم قدمی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداریم.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi