پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از کتاب حماسه اروند / روایتی از نقش رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس

به گزارش کرونا از یاسوج، جمعی از رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد امروز روز در کنگره شهدای استان دور هم جمع شده بودند تا از کتاب “حماسه اروند” با موضوع نقش بچه‌‌های این استان در دفاع مقدس رونمایی کنند. سردار دولت آبادی از فرماندهان دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به خاطراتی از عملیات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69236
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

کرونا :

رونمایی از کتاب حماسه اروند / روایتی از  نقش رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس

به گزارش کرونا از یاسوج، جمعی از رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد امروز روز در کنگره شهدای استان دور هم جمع شده بودند تا از کتاب “حماسه اروند” با موضوع نقش بچه‌‌های این استان در دفاع مقدس رونمایی کنند.

سردار دولت آبادی از فرماندهان دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به خاطراتی از عملیات والفجر ۸ گفت: مواردی در این کتاب نیازمند اصلاح است که پس از رفع این موارد برای تدریس در اختیار دانشگاه قرار می‌گیرد.

همچنین در ادامه سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح که در آیین رونمایی از این کتاب حضور داشت گفت: جمع‌آوری نقش فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس کار ارزشمندی است که دلاوری‌ها و رشادت‌های فرزندان استان برای نسل بعد از جنگ مطرح شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محدود بودن زمان برای ثبت و ضبط خاطرات دوران دفاع مقدس به سخنان مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: طبق فرمایش ایشان اگر روایت‌گری جنگ از سوی رزمندگان ایرانی صورت نگیرد آنها خودشان روایت می‌کنند. رزمندگان راویان دسته اول جنگ هستند.

وی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در طی این سال‌ها  یکی از استان‌های پیشرو در زمینه ثبت و ضبط خاطرات دوران دفاع بوده و انتظار می‌رود این شرایط ادامه پیدا کند.

وی بیان کرد: رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر عملیات والفجر ۸ در کربلای ۵ نقش آفرینی کردند که کتاب نقش رزمندگان استان در همه عملیات‌ها علی‌الخصوص کربلای ۵ چاپ شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi