دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع محرومیت روستایی نیازمند برنامه ریزی اصولی

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس،گفت: محرومیت و عقب‌ماندگی روستایی که‌له وینجه محسوس است و دولتمردان در راه آبادانی این روستا کم‌کاری کرده‌اند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69233
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

کرونا :

رفع محرومیت روستایی نیازمند برنامه ریزی اصولی

شیوا قاسمی‌پور در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت درباره محرومیت و عقب‌ماندگی روستایی که له وینجه در بخش مرکزی مریوان، گفت: عدم توجه دولتمردان به مبحث توسعه و آبادانی روستایی غیرقابل قبول است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در سفر به روستای که له وینجه از توابع بخش مرکزی مریوان در جمع مردم نجیب این روستا ضمن ابراز تاسف از عدم توجه دولتمردان به مبحث توسعه و آبادانی روستایی آن را غیرقابل قبول دانست و افزود: عالی‌ترین مقام اجرایی آینده مریوان بداند که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان؛ روستاهای محروم و مظلوم که صدایشان دیر زمانی است، به گوش مسئولان نرسیده، در اولویت برنامه‌ریزی‌ها از جمله در بحث جاده، آب، هدایت فاضلاب، مخابرات، طرح هادی و… قرار گیرد.

قاسمی‌پور با بیان اینکه پیگیر آسفالت مسیر حسین‌آباد به سه‌راه‌گاران بوده است ادامه داد: اتمام آسفالت این محور فرعی که چندین روستای منطقه را به جاده جدید مریوان – سنندج متصل می‌کند از طریق وزارت خانه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیگیری شده است که بنا بر وعده این اداره سال آتی این مسیر وارد ردیف اعتبارات و تعیین پیمانکار جهت اتمام آسفالت تمام مسیر خواهد شد.

دبیر اول کمیسیون آموزش مجلس با انتقاد از کم توجهی اداره آموزش و پرورش جهت اتصال مدرسه روستا به شبکه گازرسانی، گفت: جای تعجب است گاز وارد یک روستا شود اما مدرسه که محل آموزش و تحصیل دانش‌آموزان است از این نعمت بی‌بهره باشد و نیاز است که به شکل جدی با همکاری اداره گاز این مشکل و محوطه سازی حیاط مدرسه پیگیری و در آینده نزدیک حل شود. مردم اطمینان داشته باشند تا اتمام وعده‌ها نظارت‌ها ادامه خواهد داشت.

مستمر پیگیر شهرستان شدن کمالشهر، محمدشهر و ماهدشت هستم
دنبال کنید

قاسمی‌پور خواستار همکاری بخشداری مرکزی در تامین اعتبار جدول‌گذاری و زیرسازی معابر و کوچه‌های این روستا با تزریق اعتبارات موردنیاز به دهیاری که له وینجه شد و افزود: بنا بر وعده بنیاد مسکن در صورت آماده‌سازی موارد مذکور آسفالت وارد زمین‌های خاکی این روستا می‌شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi