دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری ضرورت بازنگری طرح هادی و گسترش محدوده روستا

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در بازدید از روستای بوران بخش مرکزی شهرستان نیر بر پیگیری ضرورت بازنگری طرح هادی و گسترش محدوده روستا تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69224
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

پیگیری ضرورت بازنگری طرح هادی و گسترش محدوده روستا

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملتدر خصوص بازدید از روستای بوران بخش مرکزی شهرستان نیر گفت: در این بازدید که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت گرفت.فرماندار، جمعی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان نیز حضور داشتند.

این نماینده مجلس در  دوره یازدهم ادامه داد: همچنین در این بازدید ضمن هم‌صحبتی با اهالی و قرار گرفتن در جریان مشکلات و مطالبات ساکنین روستا، در راستای پیگیری رفع این مشکلات از دستگاه‌های مربوطه قول مساعد داده شد.

وی افزود:در این بازدید مواردی همچون ضرورت بازنگری طرح هادی و گسترش محدوده روستا، آسفالت معابر داخل روستا، ساحل بندی رودخانه آغلاغان، لوله‌گذاری شبکه انتقال آب کشاورزی از سد سرخاب، حصار کشی آرامستان، بهسازی چشمه آب آشامیدنی دام‌های روستا، اختصاص سهمیه آرد برای روستا، بهسازی قسمت های تخریب شده جاده دسترسی و احداث مدرسه روستا از جمله مهم‌ترین مطالبات اهالی روستای بوران شهرستان نیر عنوان شد که قول مساعد جهت پیگیری آنها به اهالی این روستا داده شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi