یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهرستان خمین باید به مرکز مهم فرهنگی کشور تبدیل شود

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی فت: شهرستان خمین باید به مرکز مهم فرهنگی کشور تبدیل شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69146
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

شهرستان خمین باید به مرکز مهم فرهنگی کشور تبدیل شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علیرضا نظری  اظهار کرد: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، انقلابی که پرچم آن به دست امام راحل در این کشور برافراشته شد و طلیعه جدیدی از چهره واقعی اسلام بود، انقلابی که اسلام طرفدار ظالم و دشمن مظلوم را به طرفدار مظلوم و دشمن ظالم تبدیل کرد و اسلامی که طرفدار سرمایه‌داری تلقی می‌شد به اسلام طرفدار محرومان جهان شد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اسلامی که به عنوان اسلام آمریکایی جاافتاده بود با جلوه جدید اسلام ناب محمدی را دوباره احیا کرد و سرنوشت بشریت را که در مسیر انحطاط و سقوط بود به سمت سعادت، نور و روشنایی رهنمون کرد.

نظری تصریح کرد: امروز خوشحال هستیم که به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب رسیدیم در حالی‌که دشمنان تلاش می‌کردند انقلاب ۴۰ سالگی خود را نبیند اما در دهه پنجم انقلاب برای تحقق مطالبات پرچمدار انقلاب مقام معظم رهبری تحت عنوان بیانیه گام دوم حرکت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان خمین به همه بشریت و آزادگان جهان تعلق دارد، گفت: شهرستان خمین باید در همایش‌ها و جلسات که جایگاه استانی، ملی و جهانی دارد به عنوان مرکز فرهنگی کشور باشد؛ خمین خاستگاه انقلاب و یک اقلیم ۷گانه است که امام(ره) در این شهر متولد و پرورش یافت بنابراین باید نام، یاد و فرهنگ امام(ره) در این شهر، کشور و عرصه گیتی گسترده شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi