یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سبک فرماندهی و مدیریت سردار شهید «مهدوی‌نژاد» از زبان امام جمعه سمنان/ فرماندهی که الگوی موفق کادرسازی بود

به گزارش کرونا از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سردار شهید «مهدی مهدوی‌نژاد» در جمع مدیران و مسؤولان استانی و پایوران سپاه استان سمنان در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان، گشاده‌رویی و اخلاق پسندیده شهید مهدوی‌نژاد از بارزترین خصوصیات این شهید گران‌قدر دانست. وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69125
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

سبک فرماندهی و مدیریت سردار شهید «مهدوی‌نژاد» از زبان امام جمعه سمنان/ فرماندهی که الگوی موفق کادرسازی بود

به گزارش کرونا از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سردار شهید «مهدی مهدوی‌نژاد» در جمع مدیران و مسؤولان استانی و پایوران سپاه استان سمنان در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان، گشاده‌رویی و اخلاق پسندیده شهید مهدوی‌نژاد از بارزترین خصوصیات این شهید گران‌قدر دانست.

وی افزود: آثار و برکات زیادی در دوران زندگی سردار شهید مهدوی‌نژاد وجود داشت و باید خصوصیات اخلاقی شهدا را سرمشق خود قرار دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: این‌گونه نیست که رسیدن به مقام شهدا دست‌نیافتنی باشد و راه شهدا، رفتنی و دست‌یافتنی است.

مطیعی تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته سردار مجاهد رزمنده، حاج مهدی مهدوی‌نژاد استقامت این شهید بود و در روایات داریم که اگر شیعیان ما استقامت داشته باشند، ملائکه با آنها مصافحه می‌کنند و از آسمان و زمین به آنها برکت و روزی می‌رسد.

سبک فرماندهی و مدیریت سردار شهید «مهدوی‌نژاد» از زبان امام جمعه سمنان/ فرماندهی که الگوی موفق کادرسازی بود 5

وی به سبک فرماندهی و مدیریت سردار مهدوی‌نژاد اشاره و اظهار کرد: شهید مهدوی‌نژاد در کادرسازی موفق بود و نیروهایی که در ابتدای دفاع مقدس به کار گرفت، بعدها هر کدام از فرماندهان موفق شدند و این شاخصه فرماندهی و مدیریت جهادی شهید مهدوی‌نژاد بود.

سبک فرماندهی و مدیریت سردار شهید «مهدوی‌نژاد» از زبان امام جمعه سمنان/ فرماندهی که الگوی موفق کادرسازی بود 6

ویژگی‌های برجسته شهید از زبان سردار

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان هم در ابتدای این مراسم با اشاره به تشییع باشکوه شهید حاج مهدی مهدوی‌نژاد در استان‌های سمنان و قم گفت: این‌گونه تجلیل از سردار شهید مهدوی‌نژاد نشانه معنویت و اخلاص این شهید بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های برجسته این شهید والامقام افزود: از بارزترین شاخص‌های شهید حاج مهدی مهدوی‌نژاد، آرامش حاصل از ایمان عمیق بود که در وجود او این شهید گران‌قدر متجلی بود.

تقدیر از صلح‌یاران دنا و یک دلیل برای حادثه قتل 5 عضو خانواده در یاسوج
دنبال کنید

سبک فرماندهی و مدیریت سردار شهید «مهدوی‌نژاد» از زبان امام جمعه سمنان/ فرماندهی که الگوی موفق کادرسازی بود 7

در این مراسم، از خانواده معظم سردار شهید مهدی مهدوی‌نژاد تجلیل شد.

سردار مهدوی‌نژاد بیش از ۱۰۰ ماه مسؤولیت فرماندهی در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و فرماندهی در تیپ قائم آل محمد (عج) استان سمنان، تیپ الغدیر استان یزد، لشکر ۱۶ قدس گیلان، لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) و سپاه استان قم و مسؤولیت جانشینی معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کارنامه خدمات خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت.

وی در سالروز میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) بر اثر عوارض شیمیایی حاصل از دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi