شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای رشد و توسعه دانشگاه ایلام

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: برای رشد و توسعه دانشگاه ایلام و‌حل مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69104
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

پیگیری برای رشد و توسعه دانشگاه ایلام

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سارا فلاحی نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در نشست هم‌اندیشی با هیئت رییسه دانشگاه ایلام اظهار کرد: متاسفانه فهم صحیحی از دانشگاه در کشور وجود ندارد. 

وی افزود: دانشگاه به مثابه مغز جامعه، نباید فلج بشود، ما نباید مغزهای خود را از دست بدهیم و تلاش ما در کمیسیون تلفیق، کمک حداکثری به دانشگاه بوده و دانشگاهیان باید به هر صورتی مورد توجه سیاست‌گذاری ها قرار بگیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم عنوان کرد: بزرگ‌ترین تحریمی که امروز در کشور ما وجود دارد، خودتحریمی است و ما از نیروهای توانمند، ثروت‌ها و امکانات خود، خوب استفاده نمی‌کنیم که یکی از جاهایی که می‌تواند به حل این موضوع کمک کند دانشگاه است.

فلاحی هر کسی را که بتواند جامعه را به ثروت و قدرت برساند، نخبه دانست و گفت: دانشگاهیان پرورش دهندگان نخبگان جامعه هستند و بی توجهی به دانشگاه باعث فلج شدن مغز متفکر جامعه می‌شود. 

فلاحی گفت: رمز توسعه این است که به دانشگاه توجه بشود و اگر توجه به دانشگاه به عنوان مرکز فکر برداشته شود، خطرناک است.

نماینده مردم استان ایلام تاکید کرد: دانشگاه نباید در حاشیه قرار بگیرد چرا که راه برون رفت ما از مشکلات کنونی در دست اساتید و پژوهشگران دانشگاهی است.

فلاحی در خصوص چالش‌های مطرح شده دانشگاه ایلام در این نشست، عنوان کرد: برای رشد و توسعه دانشگاه ایلام و‌حل مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و برای حمایت و پشتیبانی از تمام دانشگاه های ایلام تمامی توان خود را بکار خواهیم گرفت./

اعلام تنفس جلسه علنی نوبت صبح 11 اردیبهشت ماه مجلس
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi