شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کار در پزشکی قانونی به علت سختی کار نیاز به جاذبه دارد

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: کار در پزشکی قانونی به علت سختی کار نیاز به جاذبه دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69078
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

کرونا :

کار در پزشکی قانونی به علت سختی کار نیاز به جاذبه دارد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مبلغی در بازدید از پزشکی قانونی لرستان با تبریک میلاد مولی‌الموحدین، مولود کعبه اظهار کرد: کتاب شریف نهج‌البلاغه، حاوی معارف و تعالیم بسیار آموزنده‌ای است که در ابعاد مختلف می‌تواند برای ما انسان‌ها الگو و سرمشقی سعادت آفرین باشد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در  مجلس شورای اسلامی  با تأیید سخنان مدیرکل پزشکی قانونی استان تصریح کرد: کار در پزشکی قانونی به علت سختی کار نیاز به جاذبه برای پزشکان و کارکنان دارد تا خدمت‌رسانی به ارباب‌رجوع در این شغل برای آنان دوام داشته باشد.

محمدرضا فارسی نژاد مدیرکل پزشکی قانونی لرستان نیز در این بازدید ضمن درخواست یاری‌رساندن مجمع نمایندگان استان به پزشکی قانونی اظهار کرد: هر کاری در پزشکی قانونی استان انجام شود برای رفاه حال مردم استان است.

وی تصریح کرد: امیدوارم هر چه زودتر واحد تشریح شهرستان کوهدشت فعال شود و مرکز پزشکی قانونی رومشکان به محلی مناسب انتقال یابد.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با اشاره به برخی مشکلات و چالش‌های پزشکی قانونی استان، خاطرنشان کرد: در دوره پزشکی عمومی ۲ واحد پزشکی قانونی تدریس می‌شود ولی متأسفانه اکثر پزشکان از نوع کار پزشکی قانونی اطلاع ندارند.

فارسی نژاد اضافه کرد: مراجعین پزشکی قانونی عموماً افرادی آسیب‌دیده و رنج دیده هستند که به دنبال تصادف، درگیری، فوت بستگان و دلایل گوناگون دیگر مراجعه می‌کنند./

پایان  پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi