شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعمیر ۴۵۰ منزل آسیب دیده رودان از سیل به همت کانون های خدمت رضوی هرمزگان

دبیر کانونهای خدمت رضوی در استان هرمزگان از جمع‌آوری کمک بیش از نیم میلیارد تومانی با مشارکت خیران استان و آورده بنیاد کرامت آستان قدس رضوی برای خرید تجهیزات و لوازم تعمیر ۴۵۰ منزل مسکونی در رودان خبر داد. به گزارش کرونا، حبیب بهادری با اشاره به جاری شدن سیل دیماه در استان هرمزگان و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69030
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹

کرونا :

تعمیر ۴۵۰ منزل آسیب دیده رودان از سیل به همت کانون های خدمت رضوی هرمزگان

دبیر کانونهای خدمت رضوی در استان هرمزگان از جمع‌آوری کمک بیش از نیم میلیارد تومانی با مشارکت خیران استان و آورده بنیاد کرامت آستان قدس رضوی برای خرید تجهیزات و لوازم تعمیر ۴۵۰ منزل مسکونی در رودان خبر داد.

به گزارش کرونا، حبیب بهادری با اشاره به جاری شدن سیل دیماه در استان هرمزگان و خسارت‌های ناشی از آن بویژه در شهرستان رودان گفت: مجموعه کانون‌های خدمت رضوی استان هرمزگان نیز در راستای امداد رسانی به مناطق آسیب دیده از سیل بر حسب ضرورت وظیفه انسانی و اهداف تعیین شده محرومیت زدایی در کانون‌های خدمت علاوه بر برگزاری نشست‌های هم اندیشی با جذب مشارکت خیران و انجام پیگیری‌ها و مکاتبات هم افزایی با آستان قدس رضوی کمک بیش از نیم میلیارد تومانی خیران استان و نذورات آستان برای ارائه فضای خدماتی جمع آوری شد.

وی افزود: پس از جمع آوری کمک‌ها نشست‌ها و هماهنگی لازم برای برنامه ریزی و شناسایی جمعیت هدف آسیب دیده از سیل در رودان با هم افزایی رابط کانون‌ خدمت رضوی در شهرستان، امام جمعه شهرستان رودان، دبیر استانی، فرماندار شهرستان و برخی از فعالان حوزه عملیاتی گروه‌های جهادی برگزار و تعمیر  ۴۵۰ منزل مسکونی آسیب دیده بر اساس نیازهای احصا شده مقرر و تصمیم گیری شد.

به گفته وی تمامی تجهیزات و لوازم مورد نیاز تعمیر و مرمت منازل مسکونی خریداری و آماده شده است و با هماهنگی تیم‌های عملیاتی جهادی که اعلام آمادگی کردند عملیات مرمت و تعمیر منازل آسیب دیده نیز آغاز شده است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان هرمزگان یادآور شد: عملیات تعمیر و مرمت منازل مسکونی آسیب دیده از سیل در رودان با نام نامی امام رضا(ع) به طور قطع و یقین فتح باب و مقدمه‌ای برای  جذب  مشارکت هر چه بیشتر خیران استان و نهادهای فعال در این عرصه در ادامه مسیر خواهد شد تا مناطق بیشتری و منازل بیشتری در رودان و در صورت ممکن در سایر مناطق آسیب دیده پوشش داده شود.

گفتنی است در اثر جاری شدن سیل در دیماه خسارت‌هایی به واحدهای مسکونی و لوازم منزل مردم در برخی مناطق میناب و رودان در استان هرمزگان وارد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi