جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی سنندج/ پیگیری برای راه اندازی درمانگاه دیواندره

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی سنندج باید احداث شود و همچنین دستگاه سنگ شکن برون اندامی و چندین دستگاه دیالیز برای این مرکز نیز بایستی تامین گردد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69027
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

کرونا :

پیگیری ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی سنندج/ پیگیری برای راه اندازی درمانگاه دیواندره

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سید مهدی فرشادان با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دیدار و گفت و گو کرد در این نشست پیگیر ساخت درمانگاه در حوزه انتخابیه خود شد ضمنا دستور ساخت درمانگاه تخصصی در بیمارستان تامین اجتماعی سنندج را نیز اخذ کرد.

فرشادان در این نشست اظهار کرد: درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی سنندج باید احداث شود و همچنین دستگاه سنگ شکن برون اندامی و چندین دستگاه دیالیز برای این مرکز نیز بایستی تامین گردد.

نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران در مجلس افزود: درمانگاه دیواندره باید سریعا تجهیز، تکمیل و راه اندازی شود و ضمنا استخدام کادر اداری و درمانی نیز  از میان داوطلبان بومی پذیرفته شوند.

در دیدار و گفتگو فرشادان نماینده مردم سنندج با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دستور ساخت درمانگاه تخصصی در بیمارستان تامین اجتماعی سنندج  اخذ و همچنین با راه اندازی درمانگاه دیواندره نیز موافقت صورت پذیرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi