پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳

پیگیری برای حل مشکلات شهرداری بابارشانی

نماینده مردم بیجار در مجلس گفت: جلسه ای با حضور علیرضا زندیان، نماینده بیجار ‍ برای بررسی و رفع مشکلات شهرداری شهر بابارشانی با حضور شهردار و اعضاء شورای شهر در شهرداری این شهر برگزار شد تا پیگیری های لازم برای رفع آنها صورت گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69024
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

پیگیری برای حل مشکلات شهرداری بابارشانی

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، جلسه ای با حضور علیرضا زندیان، نماینده بیجار ‍ برای بررسی و رفع مشکلات شهرداری شهر بابارشانی با حضور شهردار و اعضاء شورای شهر در شهرداری این شهر برگزار شد.

در این جلسه به مشکلاتی از قبیل عدم وجود درآمد پایدار شهرداری، بدهی‌ها، طلب از ارگانهای مختلف، تجهیز و تعمیر ماشین آلات ، کارخانه دانه بندی شن و ماسه شهرداری، لایروبی پل ورودی شهر و … اشاره و راهکارهایی برای رفع مشکلات ارائه گردید.

نماینده بیجار در مجلس شورای اسلامی ضمن آرزوی موفقیت برای مجموعه شهرداری و شورا اظهار کرد: با ایجاد تعامل و پیگیری می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان با اشاره به مشکلات کارخانه دانه بندی شن و ماسه بیان کرد: با رفع مشکلات مربوط به این واحد می توان به درآمدی ثابت برای شهرداری این شهر رسید.

زندیان با اشاره به پیگیریهای صورت گرفته با همکاری نمایندگان همدان در خصوص چهار خطه شدن محور همدان به بیجار و خط برگشت آن از شهر بابارشانی و بلوار قدیم آن، بر اجرای آن تاکید و افزود با جدیت پیگیر این موضوع هستیم.

این نماینده مردم در مجلس از زحمات شهرداران و پرسنل خدوم شهرداری بابارشانی و شوراهای اسلامی ادوار در خدمت رسانی به مردم تشکر و قدردانی کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار جدید بر حمایت های خود در زمینه  خدمات رسانی به مردم شریف بابارشانی تاکید کردند.

 زندیان در پایان عنوان کرد: جلسه ای با حضور شهرداریهای ۵گانه شهرستان بیجار با دکتر جمالی نژاد ریاست محترم سازمان شهرداریها و دهیاریهای کل کشور ترتیب داده خواهد شد تا مشکلات مربوط به شهرداریها را از این طریق پیگیری و رفع نمود./

باید برای جذب سرمایه گذار در کرمان همه ظرفیت ها را به کار گیریم
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi