دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

باید برای جذب سرمایه گذار در کرمان همه ظرفیت ها را به کار گیریم

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: باید فرش قرمز پیش پای سرمایه‌گذار پهن کنیم و نباید بگذاریم سرمایه‌گذاران خسته شوند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101159
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

باید برای جذب سرمایه گذار در کرمان همه ظرفیت ها را به کار گیریم

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدمهدی زاهدی در مراسم کلنگ‌زنی بزرگترین شهرک تخصصی انرژی خورشیدی کشور در راین کرمان که با حضور رئیس سازمان صنایع کوچک برگزار شد، جنایت رژیم صهیونسیتی در غزه را محکوم کرد.

وی اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونسیتی در آدم‌کشی و نسل‌کشی را محکوم می‌کنیم و از مجامع بین‌المللی می‌خواهیم نتانیاهو و همکارانش که این سبوعیت بی سابقه در تاریخ معاصر را رقم زدند، به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شوند و این خواسته مردم آزادی‌خواه دنیاست.

نماینده مردم کرمان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه با تغییر مدیریت اداره کل محیط زیست استان، کارها روان‌تر شده، در ادامه گفت: معاون اقتصادی استاندار، فردی دلسوز، خلاق و پشتوانه خوبی برای توسعه صنعتی استان است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: دو سال قبل یک سرمایه‌گذار با پشتوانه سرمایه خارجی برای احداث نیروگاه خورشیدی ۵۰۰ مگاواتی اعلام آمادگی کرد و وزیر دستور اجرا داد و نامه به استان زده شد اما بعد از یک سال و نیم دوندگی، اعلام کرد پشیمان شده زیرا بروکراسی اداری او را معطل و پشیمان کرد.

وی اظهار کرد: باید فرش قرمز پیش پای سرمایه‌گذار پهن کنیم، نباید بگذاریم سرمایه‌گذاران خسته شوند.

زاهدی خطاب به معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نیاز است سازمان صنایع کوچک توافقنامه چندجانبه‌ای با وزارت نیرو، جهاد کشاورزی، محیط زیست و … امضا کند تا همه متعهد شوند اگر سرمایه‌گذاری آمد، با فوریت کارش را انجام بدهند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi