جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳

کارمزد خرید هولو (HOT) چقدر است؟

اگر شما هم سابقه معامله در یکی از بازارهای مالی مانند بورس یا ارز دیجیتال را داشته باشید، احتمالا اهمیت میزان کارمزد در معاملات را می دانید. کسانی که تصمیم به خرید و فروش ارز دیجیتال می گیرند باید به مقدار کارمزد که یک موضوع مهم می باشد توجه کنند. ارز دیجیتال هولو نیز یکی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68943
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۲۶

کرونا :

کارمزد خرید هولو (HOT) چقدر است؟

اگر شما هم سابقه معامله در یکی از بازارهای مالی مانند بورس یا ارز دیجیتال را داشته باشید، احتمالا اهمیت میزان کارمزد در معاملات را می دانید. کسانی که تصمیم به خرید و فروش ارز دیجیتال می گیرند باید به مقدار کارمزد که یک موضوع مهم می باشد توجه کنند. ارز دیجیتال هولو نیز یکی از اعضای بازار بزرگ رمز ارزها می باشد که طرفداران زیادی هم دارد. افرادی که می خواهند خرید هولو را انجام دهند می توانند با پیدا کردن یک صرافی ارز دیجیتال مطمئن که کارمزد کمی هم دریافت می کند، معامله خوبی را انجام دهند. در این مقاله پس از آشنا شدن با ارز دیجیتال هولو، نحوه خرید هولو و کم کردن کارمزد آن را به شما آموزش می دهیم.

کارمزد خرید هولو (HOT) چقدر است؟ 5

هولو (HOT) چیست؟

همان طور که گفتیم ارز دیجیتال هولو یکی از دارایی های رمزنگاری شده حاضر در بازار ارز دیجیتال می باشد. این رمز ارز مربوط به شبکه هولوچین (Holochain) می باشد که یک سیستم غیر متمرکز برای مدیریت داده است. این سیستم امکان فعالیت راحت تر توسعه دهندگان برنامه های غیر متمرکز را فراهم می کند و به آن ها امکانات خوبی را ارائه می دهد. همین عامل باعث می شود که شبکه هولوچین یکی از اعضای کارآمد بازار کریپتوکارنسی باشد. ارز دیجیتال هولو که با نماد HOT نشان داده می شود نیز یکی از ابزارهای مهم موجود در شبکه هولوچین است. افرادی که خرید هولو را انجام می دهند می توانند از آن برای فعالیت در پلتفرم هولوچین استفاده کنند.

هولو یک توکن ERC20 است که در سال ۲۰۱۶ ساخت و انتشار آن طرح ریزی شد. پس از شکل گیری پلتفرم اتریوم بستر لازم برای انجام کار شبکه هولوچین نیز فراهم شد. بنابراین سازنده هولوچین توانستند که این شبکه و ارز دیجیتال آن را راه اندازی کنند. پس از آن خرید هولو انجام شد و سرمایه گذاران توانستند که این توکن را به دارایی های خود اضافه کنند.

شهادت ۴ نفر از کارکنان انتظامی در شهرستان بمپور
دنبال کنید

کارمزد خرید هولو (HOT) چقدر است؟ 6

کارمزد خرید هولو

خرید ارز دیجیتال هولو دارای کارمزدی است که صرافی ارز دیجیتال مقدار آن را تعیین می کند. در بعضی از صرافی ها امکان کم کردن این کارمزد هم وجود دارد. برای مثال می توان به صرافی آنلاین بیت ایمن اشاره کرد. این صرافی ارز دیجیتال امکان کاهش کارمزد خرید هولو و سایر ارزهای دیجیتال را به کاربران خود می دهد. برای انجام این کار دو روش وجود دارد:

  •  ثبت سفارش عادی
  • ارتقای سطح کاربری

ثبت سفارش عادی: علاقمندان به هولو می توانند که با استفاده از دو روش سفارش خرید هولو را ثبت کنند. این دو روش با نام های سفارش عادی و فوری در سایت بیت ایمن قابل مشاهده اند. روش سفارش عادی به دلیل افزایش حجم نقدینگی صرافی، امتیازی را برای سفارش گذار ایجاد می کند که باعث می شود کارمزد معامله آن ها کمتر شود. همچنین در این روش تعیین کننده قیمت خودتان می باشید و می توانید خرید هولو را با قیمت دلخواه انجام دهید.

ارتقای سطح کاربری: روش دیگری که با کمک آن می توانید کارمزد خرید هولو و سایر ارزهای دیجیتال در صرافی بیت ایمن را کم کنید، ارتقای سطح کاربری می باشد. در صورتی که بخواهید از این روش استفاده کنید، باید حجم معاملات خود را افزایش دهید تا سطح کاربریتان ارتقا پیدا کند. اینگونه کارمزد معاملات شما نیز کمتر می شود و می توانید معامله بهتری داشته باشید. با ارتقای سطح کاربری می توانید کارمزد خرید هولو را از ۰٫۳% به ۰٫۲% برسانید.

کارمزد خرید هولو (HOT) چقدر است؟ 7

خرید هولو از صرافی آنلاین

حالا با ارز دیجیتال هولو آشنا شده اید و نحوه کاهش کارمزد آن را هم آموخته اید. اکنون باید یک صرافی امن و مطمئن را پیدا کنید تا بتوانید با ثبت نام و احراز هویت در آن خرید هولو را انجام دهید. در ایران هم صرافی های ارز دیجیتال مختلفی وجود دارند که امکان خرید هولو را به شما می دهند. در بخش های گذشته با یکی از این صرافی ها یعنی بیت ایمن (Bitimen) آشنا شدیم. این صرافی از ارز دیجیتال هولو پشتیبانی می کند و شما می توانید با فعال سازی حساب کاربری خود در آن خرید هولو را انجام دهید. در بخش آخر این مقاله، نحوه خرید هولو از صرافی آنلاین بیت ایمن را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید راحت تر این کار را انجام دهید.

سیاه، خاکستری و سفید / بسترهای شکل‌گیری فساد
دنبال کنید

برای خرید هولو از صرافی آنلاین بیت ایمن، ابتدا به سایت این صرافی وارد شوید و در آن ثبت نام کنید. پس از انجام ثبت نام، به صفحه اطلاعات کاربری بروید و اطلاعات خواسته شده را در کادرهای موجود قرار دهید. سپس حساب خود را با مراجعه به بخش کیف پول و انتخاب گزینه واریز تومان شارژ کنید. اکنون می توانید با ورود به صفحه خرید و فروش هولو، خرید هولو را انجام دهید. خرید هولو به هر دو روش ذکر شده (عادی و فوری) برای شما امکان پذیر است. با این وجود انتخاب روش عادی می تواند کارمزد پرداختی شما را کاهش دهد. بنابراین هر چیزی که برای خرید هولو با کم ترین کارمزد نیاز دارید در اختیار شما قرار دارد و می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi