شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دهدشت همچنان شهر بی‌شهردار!

به گزارش کرونا از کهگیلویه، شورای ششم شهر از چهاردهم مرداد ماه کار خود را آغاز کرد و طبق قانون می‌بایست در نخستین جلسه رسمی طی یک بازه یک ماهه شهردار جدید را انتخاب می‌کرد. نوزدهم آبان ماه بود که شورای شهر دهدشت با  چهار رأی موافق علیرضا نیکویی‌زاده را به عنوان شهردار برگزید و از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68922
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

کرونا :

دهدشت همچنان شهر بی‌شهردار!

به گزارش کرونا از کهگیلویه، شورای ششم شهر از چهاردهم مرداد ماه کار خود را آغاز کرد و طبق قانون می‌بایست در نخستین جلسه رسمی طی یک بازه یک ماهه شهردار جدید را انتخاب می‌کرد.

نوزدهم آبان ماه بود که شورای شهر دهدشت با  چهار رأی موافق علیرضا نیکویی‌زاده را به عنوان شهردار برگزید و از آن زمان تاکنون پروسه استعلام و بررسی صلاحیت شهردار منتخب در کمیته تطبیق و احراز وزارت کشور روند فرسایشی طی می‌کند.

در همان نشست و در ادامه فرآیند رأی گیری درخصوص انتخاب سرپرست شهرداری، سید علی موسوی نسب با چهار رأی موافق بعنوان سرپرست انتخاب شد و تا زمان تائید حکم شهردار امورات شهرداری را در دست گرفت.

حالا با گذشت سه ماه از سرپرستی موسوی‌نسب، سخنگوی شورای شهر دهدشت در فضای مجازی از انتخاب سرپرست جدید در شورای شهر خبر داد.

ایمان داورپناه نوشت: بدینوسیله به اطلاع عموم شهروندان گرامی می‌رساند، با توجه به اتمام مهلت قانونی سرپرست شهرداری دهدشت و عدم تعیین تکلیف تأیید صلاحیت شهردار منتخب شورای شهر، که علی رغم مکاتبات فراوان با نهادهای نظارتی مربوطه، پاسخ مساعدی دریافت نشده است، لذا طی جلسه فوق العاده امروز شورای اسلامی شهر دهدشت، در خصوص تمدید یا تغییر سرپرست فعلی، گفت و گو و رأی گیری گردید.

نتیجه آراء اعضا به شرح زیر اعلام میگردد:

۱_ سید آیت تقوی ۴ رأی
علی فروغی زاده، طاهر پاداش، جلال داورپناه، مصطفی پارسایی
۲_ممتنع ۳رأی
محمد آرانپور، ایمان داورپناه، خسرو دیدار

بدین ترتیب جناب آقای سید آیت تقوی با چهار رأی موافق و سه رأی ممتنع، بعنوان سرپرست شهرداری دهدشت انتخاب گردید.

تمرین بانشاط ملی‌پوشان کاراته در اردوی تیم ملی/ اجرای تمرینات تکنیکی و شگرد بازیکنان
دنبال کنید

وی در ادامه آورده است: شورای اسلامی شهر دهدشت ضمن تقاضای مجدد از نهادهای مربوطه، جهت تسریع در روند تعیین تکلیف شهردار منتخب، برای سرپرست جدید، جناب آقای سید آیت تقوی آرزوی موفقیت دارد.

با گذشت ۶ ماه از آغاز بکار شورای ششم تکلیف شهردار شهر ۷۰ هزار نفری دهدشت هنوز مشخص نشده است و شهروندان از تعلل در روشن شدن حکم شهردار رنج می برند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi