جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

مدیران اجازه ندهند مسائل سیاسی وارد حوزه فرهنگ شود/ افزایش ۳۵ درصدی حقوق کارکنان ارشاد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید محمد هاشمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مدیران فرهنگی وارد مسائل سیاسی نشوند، گفت: اگر مسئول فرهنگی وارد مسائل و لابی‌های سیاسی شوند نمی‌تواند پاسبان و دیده‌بان خوبی برای حوزه فرهنگ باشند در نتیجه تصمیمات گرفته و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68841
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

مدیران اجازه ندهند مسائل سیاسی وارد حوزه  فرهنگ شود/ افزایش ۳۵ درصدی حقوق کارکنان ارشاد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید محمد هاشمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مدیران فرهنگی وارد مسائل سیاسی نشوند، گفت: اگر مسئول فرهنگی وارد مسائل و لابی‌های سیاسی شوند نمی‌تواند پاسبان و دیده‌بان خوبی برای حوزه فرهنگ باشند در نتیجه تصمیمات گرفته و اقداماتی انجام می‌شود که شایسته حوزه فرهنگ نیست.

معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه نباید ریالی برای  مواردی که با ارزش‌های انقلاب همخوانی ندارد هزینه شود، گفت: اجازه ندهیم سیاست وارد حوزه فرهنگ شود، به جای سیاسی‌کاری از حوزه فرهنگ و هنر صیانت کنیم.

وی عنوان کرد: توصیه می‌کنم مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به این موضوع توجه داشته و بدون نگاه سیاسی برای اعتلای حوزه فرهنگ‌ تلاش کند.

هاشمی در خصوص گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب فرد دیگری به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان شما فردی برای مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد که فردی انقلابی، مومن و خدمت‌گزار بود تنها دلیلی که وی انتخاب نشد نگاه جوانگرایی بود.

وی با اشاره به وضعیت بودجه حوزه فرهنگی گفت: کل بودجه فرهنگ کشور به دو درصد نمی رسد که مسئله بودجه فرهنگ باید از اساس حل شود.

هاشمی در خصوص افزایش حقوق کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حقوق کارکنان فرهنگ و ارشاد ۳۵ درصد افرایش یافت لذا مسئله ۳۵ درصد افزایش حقوق کارکنان ارشاد در استان کهگیلویه و بویراحمد لحاظ شود.

هاشمی در خصوص اختصاص اعتبار توسط وزارت فرهنگ و ارشاد به پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت به پروژه‌های نیمه ‌تمام ورود کرده و با اختصاص اعتبار به دنبال بهره‌برداری از این پروژه‌ها است.

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نیروی جوانی آقای درخشان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ بند در حکم مدیرکل جدید آمده که توصیه ما پای‌بندی به این بندها است، میعاد ما با مدیرکل جدید هم همان حکم است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه همه در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیرکل جدید را کمک کنند، از استاتدار کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi